Til at få virkelig gjort et web projekt med stort indtjeningspotentiale, søger jeg en ligeværdig partner med kode erfaring i PHP, HTML5, MySQL mv og som har mod på en spændende forretningsmulighed.
Der er ikke noget grundlæggende kapitalkrav for at blive partner.
Skriv til mig så vi kan mødes og få skabt nogle nye arbejdspladser i DK...
Hvad omhandler projektet, og hvad kan du selv tilbyde af kompetener? Den information er formentlig nødvendig, hvis du vil begrænse dine henvendelser til seriøse henvendelser baseret på et informativt grundlag :)
Mine kompetancer er produktudvikling, layout, markedsføring, salg og økonomi. Har et grundlæggende kendskab til programmering, men ikke nok til selv at kaste mig ud i det, selv om det snildt kunne lade sig gøre at få kodet sitet i udlandet til en fornuftig pris.
Jeg ønsker langt hellere en partner der kan kode og være med til at styre det tekniske mod en halvpart i projektet så der er en der brænder lige så meget for det som jeg selv gør.
Uden at blive for konkret handler det om en internetservice(altså ingen investering i varelager el. lign.) til at fremme handel mellem b2b, c2c og b2c. Kan sagtens udrulles til andre lande også.
Går du med programmerings evner og den lyst der skal til, skal jeg gerne drøfte det med dig mod accept af hemmeligholdelseserklæring.
Kommer virkelig ikke til at ske - du skal i hvert fald være utrolig heldig, at én gider arbejde for dig gratis mod en usikker mulighed for at tjene pengene hjem!
Hvad smider du selv i projektet i forhold til penge? Eller skal programmøren forvente, at du kommer med ideen og så må I se om den holder?
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Det er på ingen måde et forsøg på at få nogle til at arbejde gratis og nu er programmeringen jo kun den ene side af det at drive forretning.
Spørgsmålet er nærmere om du er iværksætter OG programmør eller "KUN" programmør?
Iværksætteri handler i høj grad om at investere sin tid og ikke mindst være kommittet til et projekt. Bliver det gjort korrekt på det rigtige tidspunkt i det rigtige marked så kan man sansynligvis høste mere end man har sået.
Spørgsmålet om kapital tager jeg gerne med den der måtte være reelt interesseret i at høre hvad det handler om.