Godmorgen alle sammen. |
Projekt Google
|
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Hej JACK Utroligt spændende emne du har taget op! Google er kendte for deres utroligt flotte og beroligende virksomhedskultur, så alle trives godt og behageligt. Det er altid noget du kan skrive om. Ved du ikke hvad jeg mener? Så se med her: .Held og lykke med Projektet. |
Google er et fedt emne, de var de første til at være en ordentlig indexering af hjemmesider, som må siges at være noget som har ændret den måde vi bruger internettet på, og dermed verdenen. Forestil dig/jer hvad der ville ske hvis google lukkede ned i morgen. -> Emil Ja google har altid været et sted alle IT folk gad arbejde, hvilket denne video tydeligt viser. |
Hvorfor ikke noget mere revolutionerende såsom Novo Nordiske produkter som insulin som har gjort rigtig mange menneskers liv bedre! :) Claus Koch |
Du kan læse her hvad du skal igennem i projektugen http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Folkeskolen/Fakta-om-folkeskolen/Projektopgaver |
Hejsa Tak for det input, det har også bestemt været i mine overvejelser! :-) |
Hej Calus, Det er fordi jeg har et godt kendskab til Google, og finder det interesent på den måde at jeg selv bruger mere eller mindre alle deres værktøjer til over 25 hjemmesider, så derfor ved jeg det bliver lidt nemmere for mig at koncentrerer mig og tænke ud af boksen, med mit nuværende kendskab :-) Men tak for input, det var et rigtig godt forslag!:-) |