Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til moms

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er kommet til at indsætte det samlede beløb, og ikke det beløb som jeg reelt skulle have tilbage i negativ moms. Dvs. at jeg jeg har købt varer for 1000 kr. og har skrevet 1000 i opgørelsen, da jeg troede at den selv ville regne momsbløbet ud. Det der så skete i dag, var at jeg fik 1000 kr. ind på min konto og ikke 250.

Hvad gør jeg nu? Hvordan sender jeg pengene tilbage, osv.

Håber virkeligt i kan hjælpe 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du overvejet at tage din telefon og ringe til SKAT ?. Det er jo dem du skal betale pengene til.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hups dog - du må lave en efteranmeldelse og finder blanketten her: http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=83481&vId=0  der skriver du det korrekt tal på 250 kr i købsmomsen . og du kan se du kan skrive en forklaring også lidt længere nede - så burde det blive i orden

Ellers få hjælp til udfyldelsen ved at ringe til skat og klikke dig frem til moms og sig du sidder med det problem og har blanketten frem for dig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg mener, at du kan gå ind og ændre din indberetning :)
Ellers ja, så ring til dem.

Husk også på, at såfremt du har købt varer for 1000kr inkl. Moms, så er det ikke 250kr i købsmoms du skal have tilbage, men 200kr :)

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk det er forskellen på det der er indberettet og det der skulle indberettes der skal efter angives. Hvis der skrives 200 på efter angivelsen kommer der jo bare 200 kroner mere ind på kontoen.

De skal skal skrives -800 i købsmoms, og så skulle der gerne komme et girokort til betalingen af den fejl indberettede moms.

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

godt præciseret og helt korrekt jo - det er en rettelsesblanket som man vil se når man åbner den - men den er måske slet ikke så pædagogisk indrettet selv om der står Der angives kun DIFFERENCER i forhold til tidligere angivne beløb. Vær meget opmærksom på fortegnene + og -

Det havde været nemmere hvis man kunne logge på, og se sine gamle tal - som med forskud og årsopgørelse - tidligere tal 1000 kr - skriv det nye tal (og så ikke differencen) Lidt

her er differencen minus 800 kr i feltet købsmoms - bare skriv i forklaringen at du er ny inden for området og begik en simpel fejl, så bør det gå glat

husk at udfylde cvr nummer - den ligger også hvis du logger ind på skat.dk som virksomhed under e-blanketter - jeg må erkende, at jeg ikke lige kan se hvad man skal udfylde der hvor der står MENUVALG POSITIV ELLER NEGATIV hvor jeg intet kan skrive når jeg for sjov tester e-blanketten?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)