Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener jeg penge online uden at investere i penge på hjemmesider mm.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:
På et tidspunkt bliver du nød til at investere i noget - uanset hvad du beskæftiger dig med.

Det kan jeg give dig helt ret i :)

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:31

Da jeg er ny indenfor emnet, vil jeg helst ikke investerer i noget da jeg ikke er så erfaren indenfor emnet og ved at jeg kan tjene penge på det.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:39

Adam:
Da jeg er ny indenfor emnet, vil jeg helst ikke investerer i noget da jeg ikke er så erfaren indenfor emnet og ved at jeg kan tjene penge på det.

"Emnet" der er mange emner min ven.
Der er nogle fantastiske mennesker her på Amino som er langt bedre end jeg er, som sikkert gerne vil hjælpe dig men det kræver også lidt af dig.
Du SKAL investere lidt penge hvis du vil have hjulet til at rulle som du vil ha'

Dbh
Casper Hansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59

Du kunne udfylde undersøgelser og få penge for dem Big Smile Du tjener ikke ret meget på dem, og tager også sin tid. Personligt har jeg været der, og ville ikke anbefale dig at gøre det Wink Ifølge mig, kan det simpelthen ikke betale sig. Hellere bruge tiden på noget andet, der kan give et bedre udbytte Stick out tongue Måske kunne du arbejde for nogle herinde på Amino, hvis du har de kvalifikationer de søger Wink

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)