Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København s
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er ved at starte virksomhed, et firma hvor jeg skal rådgive private bygherre i forbindelse med nybyggeri, renovering mv. 

Hvordan kommer virksomheden frem og bliver sylig for mulige kunder?? Hvordan er google adwords, giver det kunderne efter noget tid? Hvad kan i ellers anbefale?

Da jeg havde mit eget tømrer firma, omdelte jeg flyers i mit lokale område. Det gav omsætning for ca 250.000 kr på et halvt år.

Men tænker det med flyers ikke egner sig med denne virksomhed.

Hvad tænker i?

Glæder mig til at hører fra :-)

Mange hilsen Jeppe

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:17

Hej

Du kan med stor fordel bruge google adwords, da du kan sætte den op til at ramme din direkte målgruppe og derved spare lidt reklame kroner.

Du får en proff. tekstforfatter a la Hans Stokholm til at skrive et super godt salgs brev og sender direkte ud til de virksomheder du ser som de bedste muligheder i at kunne få ind som kunder i din forreting. Direkte stilet til en bestemt person i det firma, så er du sikker på det bliver læst og ikke ryger ud som reklame.

Vær opmærksom på du ikke må sende det som mail, da dette ofte vil blive betegnet som spam, at sende til 500 virksomheder på samme tid, selv om det er vildt let at gøre og derved fristende på grund af tid og pris.

Du kan også tage din telefon og ringe rundt om høre om de er intersseret i materiale fra dig, derved har du skabt en direkte forbindelse, til en fast kontakt person hvis der siges ja tak.

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 16:32

"Jeg vil gerne tilføje at jeg har haft rigtig god succes med at kontakte folk via mail, men de er selvfølgelig også personligt rettet mod den kunde jeg gerne vil erhverve.!

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:35

Jeppe Lerche:
Da jeg havde mit eget tømrer firma, omdelte jeg flyers i mit lokale område. Det gav omsætning for ca 250.000 kr på et halvt år.

Det var et flot resultat. Det er langt fra alle der har den samme succes med flyers.

Jeppe Lerche:
Hvordan er google adwords, giver det kunderne efter noget tid?

AdWords kan stærkt anbefales. Du kan få de første besøgende på dit website med det samme, og annoncerne er meget målrettede, så du kan sikre dig de rigtige besøgende. 

Venligst

Brian Phillip

Fra København s
Tilmeldt 22. Feb 13
Skrevet kl. 19:21

Hej Brian. Tak for svar. Hvad har du gjord mht til markedsføring i din virksomhed/virksomheder?? Har du nogen erfaring med markedsføring, når du skal "ramme" det private marked? Tænker adwords/SEO venlig hjemmeside er det mest oplagte?? Har tænkt på at prøve fleyers igen!

Vh Jeppe

Fra København s
Tilmeldt 22. Feb 13
Skrevet kl. 19:23

Hej Rene. Tak for svar og råd. Jeg har tænkt mig at kontakte mindre tegnestuer/entreprenører og præsenterer min virksomhed for dem. Kan mand bare få et par gode kontakter, er det en start!!

Vh Jeppe

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:37

Ja lige netop og så naturligvis bruge disse som refferancer for at få deres værest konkurrant ind, så du har dem begge, den ene vil jo helst ikke stå tilbage for den anden da de helst vil værelige godt stillet overfor deres egne kudner, men mindre du skal underskrive en samarbejdsaftale der forbyder dig at tage frima xzx ind, men så skal din kunde jo betale lidt ekstra i kassen fordi de forhindre dig i at få endnu en kunde. som måske kan være medvirkende til dit firma vil opleve en stor vækst .... så pas på med hvad for nogen samarbejdsaftaler du skriver under på. selv om du er sulten efter opgaver i begyndelsen.

Venligst

René Buch

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 08:54

Jeppe Lerche:
Hvad har du gjord mht til markedsføring i din virksomhed/virksomheder?? Har du nogen erfaring med markedsføring, når du skal "ramme" det private marked? Tænker adwords/SEO venlig hjemmeside er det mest oplagte??

Det svinger meget. Det afhænger af hvilken delaf det private marked, jeg ønsker at fange. Ejendomsservice som jeg tilbyder i én virksomhed, er naturligvis rettet mod det private i mange tilfælde. Her har jeg benyttet mig af Google til at komme ud over stepperne. I de tilfælde har det været de færreste kunder der er kommet ind via andre typer reklame. Den bedste reklame har været det arbejde jeg selv har udført. Mund til mund har den største succesrate, når der skal nye kunder ind.

Med en webshop har jeg også rettet min markedsføring mod det private. Vi har igen valgt Google, som vigtigste kilde. Men vi skal til at prøve annoncering i gør-det-selv magasiner og med uddeling af reklamer i områder, hvor vi kan måle effekten. Men det er stadig et andet segment end du skal bruge.

Jeg forestiller mig at du skal ud og sparke døre ind. Udover du naturligvis er synlig i søgemaskinerne. Afhængig af din økonomi mener jeg ikke at SEO er det første sted du skal lægge pengene, da det kan tage lang tid før det giver noget. Brug AdWords, da det kan give resultater med det samme.

Når du nu er rundt i diverse kontorejendomme, hvor du har besøgt kunder og kundeemner, så skimmer du lige dørtelefon eller tavle for om der kunne være andre interessante emner i ejendommen. I mine øjne har brancherne med at "klumpe sig sammen" i de samme områder.

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)