Hej Aminoer! Jeg er ved at starte virksomhed, et firma hvor jeg skal rådgive private bygherre i forbindelse med nybyggeri, renovering mv. Hvordan kommer virksomheden frem og bliver sylig for mulige kunder?? Hvordan er google adwords, giver det kunderne efter noget tid? Hvad kan i ellers anbefale? Da jeg havde mit eget tømrer firma, omdelte jeg flyers i mit lokale område. Det gav omsætning for ca 250.000 kr på et halvt år. Men tænker det med flyers ikke egner sig med denne virksomhed. Hvad tænker i? Glæder mig til at hører fra :-) Mange hilsen Jeppe |
Hej
Du kan med stor fordel bruge google adwords, da du kan sætte den op til at ramme din direkte målgruppe og derved spare lidt reklame kroner.
Du får en proff. tekstforfatter a la Hans Stokholm til at skrive et super godt salgs brev og sender direkte ud til de virksomheder du ser som de bedste muligheder i at kunne få ind som kunder i din forreting. Direkte stilet til en bestemt person i det firma, så er du sikker på det bliver læst og ikke ryger ud som reklame.
Vær opmærksom på du ikke må sende det som mail, da dette ofte vil blive betegnet som spam, at sende til 500 virksomheder på samme tid, selv om det er vildt let at gøre og derved fristende på grund af tid og pris.
Du kan også tage din telefon og ringe rundt om høre om de er intersseret i materiale fra dig, derved har du skabt en direkte forbindelse, til en fast kontakt person hvis der siges ja tak.