Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirt med tryk (Alibaba)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal til at bestille en masse T-shirts med egne tryk, har 6 designs og skal ha' 50 T-shirts af hvert design.

Nogen der har erfaring med en af tøj leverandørene på Alibaba?

Søger høj kvalitet T-shirt og tryk. Må intet være galt med kvaliteten.

Mvh.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 15:00

Det skal siges at 50 af hvert design, godt kan laves til 100.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 16:50

Bumper :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01

Hej Johnny, 

Hvor længe har du været aktiv herinde?

"Skal bruge 3.000 t-shirt med tryk."

Når man nævner Leonardo Da Vinci i dag, kommer de fleste til at tænke på mysteriet.
Men med lidt hjælp er det måske muligt at flytte tanken til et andet sted. 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 20:05

Forstår ikke helt det du mener, men tillader mig at tænke det er en hentydning.

Jeg har været i kontaktm ed mange, men har ikke fået det helt præcise svar endnu. Nogen siger ja til udlandet, andre nej, nogen siger det kan betale sig med få T-shirts i udlandet, nogen siger man skal op på flere tusinde. Jeg tænkte det var det du mente, uden helt at vide det.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:12
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 10:50

Ved hurtigt kig på hjemmesiden, ligner alle jeres produkter polo T-shirts, og lader ikke til at være designs på nogen af dem.

Jeg skal ha' mine egne designs trykt på.

Fra Kbh Ø
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:06

Hej Johnny

Jeg har flere gange brugt Nilsson reklame på pragsboulevard. Det er god kvalitet, rigtig gode priser og tip top service. Det er rigeligt til mig. Men om det er det rigtige til dig ved jeg ikkke. De har både T-shirts selv ellers kan du jo bare finde nogen selv og få dem trykt der. Jeg er personlig stor tilhænger af at holde æbler og pærer adskil. LÆS den gode trykker har ikke nødvendigvis de bedste t-shirsts og dem med de bedste t-shirts har ikke nødvendigvis den bedste trykkekvalitet.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 12:36

Martin:

Hej Johnny

Jeg har flere gange brugt Nilsson reklame på pragsboulevard. Det er god kvalitet, rigtig gode priser og tip top service. Det er rigeligt til mig. Men om det er det rigtige til dig ved jeg ikkke. De har både T-shirts selv ellers kan du jo bare finde nogen selv og få dem trykt der. Jeg er personlig stor tilhænger af at holde æbler og pærer adskil. LÆS den gode trykker har ikke nødvendigvis de bedste t-shirsts og dem med de bedste t-shirts har ikke nødvendigvis den bedste trykkekvalitet.

Hej Martin. Problemet med at få det lavet af danske firmaer, er at prisen bliver en helt anden. I kina kan man fx. Få. lavet T-shirt til under 50,- med tryk og det hele, hvor alt er medregnet, og der er tale om ved køb af 100stk

I danmark har jeg ikke set priser under 100,- Pr. T-shirt ved 100stk.

Jeg ringer til Nilsson og hører dem ad, da deres priser dog ser meget billige ud.

Mvh.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:45

Under 100 Kr skulle da så bestemt nok kunne lade sig gøre ved både 50 stk og 100 stk ! 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)