Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - Saldo tilrådighed

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 52
Fra  3dKids Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Er der nogen der ved om ens Adwords konto går ned i kadence når man rammer et bestemt beløb på sin saldo?

Jeg ved når man har under 400 tilbage at man får en mail fra Adwords hvor man får af vide ens kontosaldo er ved at være opbrugt.

Lige pt. har jeg et dagsbudget på 100 kr.

Synes bare nogen gange at jeg kan have dage der er meget sløje, især når jeg rammer under 400,- om det så bare er et tilfælde ved jeg ikke..

Det jeg egentlig fisker efter er om i kender til at man f.eks. skal over fx. 1000 på sin saldo før ens kampagne virkelig rykker, eller lignende??

Mvh.

Bo Johannesen

3dKids

3dKids.dk - Gipsafstøbninger af baby hånd og fod i utrolig 3D.

Et minde for livet.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 10:00

Bo Johannesen:
Er der nogen der ved om ens Adwords konto går ned i kadence når man rammer et bestemt beløb på sin saldo?

Det burde annoncen ikke gøre. Måske rammer du bare et loft for, hvor mange der rent faktisk søger på dine keywords. 

Men du betaler vel bare automatisk, når Google trækker pengene? 

Hvis der er flere klik at hente, vil din annonce blive stillet i bero til næste døgn, når først dit dagsbudget er nået. Så kan du øge dagsbudgettet, hvis du vil fiske de sidste klik.

Venligst

Brian Phillip

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 10:57
Brian Ph.:

Bo Johannesen:

Det burde annoncen ikke gøre. Måske rammer du bare et loft for, hvor mange der rent faktisk søger på dine keywords. 

Men du betaler vel bare automatisk, når Google trækker pengene? 

Hvis der er flere klik at hente, vil din annonce blive stillet i bero til næste døgn, når først dit dagsbudget er nået. Så kan du øge dagsbudgettet, hvis du vil fiske de sidste klik.

Brian, jeg har læst dit indlæg 3-4 gange nu - og kan stadig ikke få det til at give mening? : / ser umiddelbart ud som om at du bare har sat et par tilfældige ord sammen?

Til Bo: Jeg har ikke oplevet at Google trappede ned med visninger af annoncer, når der kun var 400 kroner tilbage på kontoen! :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:25

Mehmet Aslan:
Brian, jeg har læst dit indlæg 3-4 gange nu - og kan stadig ikke få det til at give mening? : /

Det er meget muligt at det der rodet. Det blev skrevet i al hast inden jeg skulle ud af døren tidligere. Hvilken del er svær at forstå?

Jeg må gå ud fra at Bo føler hans annonce(r) vises mere sjældent, efterhånden som hans budget slipper op. Ellers har jeg misforstået Bo's indlæg. Derfor svarer jeg følgende:

- Hvis han har et dagsbudget, vil annoncen automatisk blive sat i bero til næste dag, når dette budget er nået. 

- Hvis han har et dagsbudget, der måske rækker til 25 klik, men der kun er 10 der søger på ordet hver dag, vil han selvfølgelig sidde med følelsen af at der ikke "kommer nok" besøgende ind via annoncen. 

Jeg gætter på at det ønskede budget løbende trækkes fra hans konto, efterhånden som annoncerne runder 30 dages varighed eller når hans saldo rammer en vis grænse. Derfor kan jeg ikke se hvorfor hans annoncerne skulle vises mindre, blot fordi han rammer omkring de 400,- på saldoen.

Venligst

Brian Phillip

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 15:00
Hej Bo,

Se det var straks bedre! :) Og jeg tilslutter mig 100 procent til det du skriver...!

Good work...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 52
Fra  3dKids Skrevet kl. 16:17

Som det er pt. indbetaler jeg manuelt. dvs. når saldoen er lig 0 så stopper alt indtil jeg sætter ind igen..

Men måske jeg skulle prøve med automatisk indsættelse af penge i stedet.. Er der så afregning en gang om måneden?

3dKids.dk - Gipsafstøbninger af baby hånd og fod i utrolig 3D.

Et minde for livet.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:32

Det burde stadig ikke udgøre et problem.

Men skift du bare til automatisk betaling. Du har trods alt et dagsbudget på allerede, så du kender grænsen pr. måned. Ønsker du at bremse annoncen pga. økonomien i løbet af måneden, kan du sagtens pause den. Så du har fuldt styring med det stadigvæk.

Venligst

Brian Phillip

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:09

Bo Johannesen:
Men måske jeg skulle prøve med automatisk indsættelse af penge i stedet.. Er der så afregning en gang om måneden?

Man kan desværre ikke skifte mellem de forskellige betalings metoder. Når først forud betaling er valgt, så er et skift til bagud betaling ikke muligt.

https://support.google.com/adwords/answer/34103?rd=1 

Mvh.

Johannes

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:50

Johannes Helleland:
Man kan desværre ikke skifte mellem de forskellige betalings metoder. Når først forud betaling er valgt, så er et skift til bagud betaling ikke muligt.

Dit link giver mig denne tekst: "You can change your AdWords account's payment setting (manual or automatic) at any time."

Venligst

Brian Phillip

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:02

ja, det Google mener, er at du altid kan skifte mellem forskellige former for betalings muligheder men kun inden for samme metode - forud eller bagud betaling.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)