Hej Aminos Er der nogen der ved om ens Adwords konto går ned i kadence når man rammer et bestemt beløb på sin saldo? Jeg ved når man har under 400 tilbage at man får en mail fra Adwords hvor man får af vide ens kontosaldo er ved at være opbrugt. Lige pt. har jeg et dagsbudget på 100 kr. Synes bare nogen gange at jeg kan have dage der er meget sløje, især når jeg rammer under 400,- om det så bare er et tilfælde ved jeg ikke.. Det jeg egentlig fisker efter er om i kender til at man f.eks. skal over fx. 1000 på sin saldo før ens kampagne virkelig rykker, eller lignende?? Mvh. Bo Johannesen 3dKids |
Bo Johannesen:Er der nogen der ved om ens Adwords konto går ned i kadence når man rammer et bestemt beløb på sin saldo?
Det burde annoncen ikke gøre. Måske rammer du bare et loft for, hvor mange der rent faktisk søger på dine keywords.
Men du betaler vel bare automatisk, når Google trækker pengene?
Hvis der er flere klik at hente, vil din annonce blive stillet i bero til næste døgn, når først dit dagsbudget er nået. Så kan du øge dagsbudgettet, hvis du vil fiske de sidste klik.