Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken konvertering skal man forvente?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I November måned sidste år valgte jeg at droppe min 123hjemmeside og forsøge med en "rigtig" side med webshop og en betalingskortløsning.

Jeg er dog lidt skuffet over konverteringen og ved ikke om jeg skal skrue forventningerne ned eller om der er noget galt med siden.

Kort om siden, jeg sælger udstyr til bueskydning og buejagt, det er en ekstrem lille kundegruppe jeg forsøger at få fat i, måske 4-5.000 mennesker i hele dk.

Jeg har siden starten i november haft knap 200 unikke besøg, 400 besøg i alt og 1 køb.

Gør jeg noget basalt forkert på siden?, eller skal der bare mere tålmodighed til?

Siden hedder www.buetikken.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:25

Hvad er din e-mail? Så vil jeg hjælpe dig på vej:)

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:31

Jeg er ikke ekspert, men siden ser ikke alt for professionel ud, den minder faktisk om en 123 side. Så på den konto kan du godt miste lidt, folk kigger lidt rundt, og vælger så en anden side. Men mest af alt så tænker jeg som ikke bueskytte at, jeg mangler indhold. Jeg tror du kunne fange flere ved at sælge drømmen lidt, hvad skyder man, hvor skyder man, sammen med hvem ?

Tilmeldt 8. May 10
Skrevet kl. 11:13
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:15

Konvertering varierer meget, men mange tror jeg ligger mellem 1 - 5 %.

For min egen er der stor forskel efter ugedag. Bedst man - torsdag, og dårligst lørdag.

Jeg vil gi "samler" ret i at den ser noget kedelig ud.

Så flere store flotte billeder - evt også i banneret - en jæger med bue i naturen eller lignende :).

Lad dig inspirere af andre sites, og få noget mere farve, og flottere billeder på siden - det tror jeg vil hjælpe.

Fragtudgiften ser temmelig høj ud - 86,- for en bette pakke med pilespidser ?

Under "returret" står der følgende;

"Omkostninger for forsendelse fra xxxx og køber refunderes ikke. "

Den mener jeg altså ikke går - du skal som butik refundere fragtudgiften til kunden, mens det er ok at kunden selv betager for udgiften retur.

Søgeoptimering mv. , vil jeg overlade til andre kompetente.

Go vind med projektet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:59

Hvis du vil have en professionel webshop, så kontakt mig på info@md-solutions.dk så får vi gang i dit salg .. Mvh Michal

Tilmeldt 8. May 10
Skrevet kl. 12:06

Tak for svar, jeg vil se om jeg kan peppe den lidt op.

Fragten er post dk, det ville være billigere at bruge gls til de små ting og det vil jeg overveje og vil ændre i leveringsbetingelserne.

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:37

Enkonvertering på 1% er ikke unormalt, og da dit design mm ikke spiller 100% så er det klart konverteringen falder. Du skal også se på hvor relevant din trafik er ! er det folk du kender som er inde at kigge, eller måske nogen som kender dig og fandt linket på din faebook, og måske derfor ikke er søgende købere.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)