Hej med jer. Jeg har lige startet virksomhed, og søger i den forbindelse, op til flere tøj grossister, i min søgen, som har været utrolig svær, er jeg kommet lidt i problemer. Jeg mangler en del tøj grossister, og ville i den forbindelse, gerne lige høre jeres input på, hvem jeg skal tage kontakt til - og om det overhovedet er muligt. Det jeg er på udkig efter er virksomheder der opkøber Last Season - og videre sælger det, jeg har fundet en del i Italien, men langt fra de fleste der er gode til at besvare en seriøs henvendelse.. Jeg ser frem til at hører fra jer :) |
Hvis det er last season varer og f.eks dansk design ryger de ofte langt væk ud af landet. Mode mærker er ikke interesseret i at deres mærker havner på et marked. I hvertfald ikke dem jeg har arbejdet for. Udenlandske som Italien er ikke interesseret med mindre du stiller med meget store ordre og dermed penge. Generelt så er last season langt væk og normalt sælges de med forhånd bestilling, så det der er tilbage har de faste aftagere til. Hvad er din plan? Hvor skal tøjet sælges? Hvad stiller du af kapital? Tøjbranchen har enorme udfordringer med små firmaer der ikke kan betale så konsolideringerne øges og de nye små netshops eller butikker fravælges pga kredit risiko.