Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import Shamballa perler og æsker

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Nej du har ret, det kan ikke betale sig hvis du bare køber til de priser de har i deres shop, men hvis du ringer til dem, så kan de give dig et tilbud på de forskellige varer som du skal have - de kan faktisk ofte matche prisen som hos en grossist, og endda give en bedre engang imellem. De henter jo alligevel alle deres varer hjem fra Kina, så det ville ikke koste dem ret meget ekstra, at få noget "specielt" oveni til dig. Jeg skulle også mene at de sagtens kan anskaffe "eksklusive" perler, som guld osv. du kan jo prøve at forhøre dig rundt omkring.

Du kunne f.eks få et par tilbud hos en grossist og hos en hobby handel, og så sammenligne dem.

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 06:46

Fashion-Seller:
Er det ik billigere, at købe dem færdig lavet i Kina, fremfor selv at skulle sidde og bruge tid på at lave dem?

Hvis du henter nogle store partier, så er det billigere ja, men så får du bare ikke armbånd, som er håndlavet i Danmark - som jo også er med til at give dem "kvalitets stempel". Derudover kan du, når du selv laver dem, vælge dit eget design, og lave noget unikt fremfor det alle de andre har forvejen Smile

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03

Carsten Jacobsen:

Fashion-Seller:
Er det ik billigere, at købe dem færdig lavet i Kina, fremfor selv at skulle sidde og bruge tid på at lave dem?

Man kunne også gå den anden vej og gøre det eksklusivt, som Jannik Olander. Jeg har bestilt et Nialaya armbånd i stil med de omtalte her i tråden. Jeg betaler gladeligt de ca. 2.500 kr. det koster.

Det er rigtig nok, men da trådstarter søgte perler, så er jeg ret sikker på, at det ik er den vej, at vedkommende ønsker at gå...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:07

Rasmus T. Nicolaisen:

Fashion-Seller:

Hvis du henter nogle store partier, så er det billigere ja, men så får du bare ikke armbånd, som er håndlavet i Danmark - som jo også er med til at give dem "kvalitets stempel". Derudover kan du, når du selv laver dem, vælge dit eget design, og lave noget unikt fremfor det alle de andre har forvejen Smile

Store og store partier... Hvis du bare vil have de klassiske shamballa armbånd evt med en tvist, så kan du nøjes med at bestille fra 200 stk og op efter. Og så er de endda i forskellige styles og farver, hvor du selv har indflydelse på udseendet... En ret beskeden investering, hvis du spørger mig, især når du tager armbåndenes i-pris i betragtning...

Og come on. Du køber alle materialerne i Kina, så hvor er det unikke i "made in Denmark" i dette tilfælde? De fleste shamballa look a like er lavet af plastik eller billige materialer, så "made in Denmark" falmer lidt i det skær...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 15:05

Jeg søger bare en side hvor jeg kan se et sortiment af de perler der er eksklusive som f.eks. bliver brugt til Morten Timm og Chakana. Søger ikke at lave plastik ligende armbånd. Men vil gerne starte mit eget brand.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

perssson:
Jeg søger bare en side hvor jeg kan se et sortiment af de perler der er eksklusive som f.eks. bliver brugt til Morten Timm og Chakana. Søger ikke at lave plastik ligende armbånd. Men vil gerne starte mit eget brand.

Det er en dårlig ide at 'se' perlers kvalitet gennem en internetside - du må ud og have perlerne/smykkestenene i hånden. Ved du noget om smykkesten overhovedet? Har du en ide om, hvad rubiner koster i forhold til safirer og cirkoner? Og hvordan med fatteteknikkerne? 

Jeg ville i dit sted tage på en af de mange stenmesser, der er i Europa - eller selvfølgelig i Asien, men jeg tror, du gør klogt i at sætte dig lidt ind i tingene først.

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 08:12

Mht. æsker så skal du have fat i http://www.westpack.dk/.

Har desværre ikke erfaring med køb hos dem, men har tegnet nogen af deres plastværktøjer og de er bare i orden.  :)

/Jørgen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)