Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import Shamballa perler og æsker

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Har ledt rundt på nettet for, at finde et sted hvor man kan finde et bred udvalg af perler til at lave "shamballa" lignende armbånd. Har desværre ikke kunne finde noget som jeg syntes er interessant nok. Ville derfor høre om det er noget i kan hjælpe med? er der nogen der kender til et par gode sites og evt. har erfaring med at købe hjem fra dem?

Har også et andet spørgsmål. Har også haft svært ved, at finde et sted hvor man kan købe "smykke æsker" med sit eget logo på. Er der nogen der har nogen gode erfaringer med det?

På forhånd tak for hjælpen.

- Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 13:42

Bumper den lige

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:12

Hej Persson,

Vi arbejder med danske virskomheder i deres færden blandt kinesiske leverandører og hjælper med at opfylde et hvert behov.
Vi har før haft succes med netop din efterspørgsel med andre danske virskomheder.
Det hele bliver gennemført fra top til tå igennem os og sikrer dig de bedste priser og bedste omstændigheder fra din leverandør.

Hvad angår æskerne er det heller intet problem at få lavet.
Vi er dog lidt nysgerrige angående din kvantitet og dit budget.

Jeg har skrevet en uddybende PM om hvordan vi hjælper vores kunder til dig som du kan kigge på.

Håber det fanger din interesse:)

Hvis du har yderligere spørgsmål kan jeg kontaktes på følgende:
philip.femo@gmail.com
0045 601491416
- sourcing consultant.

Mvh.

Philip 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 17:08

Leder stadig efter en leverandør der kan levere kvalitets armbånd.

Hvis der er nogen der har kontakter til virksomheder, må i meget gerne hjælpe :)

vh Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 00:20

Er stadig interesseret i en side hvor man kan se et eksklusivt udvalg af perler i en kvalitet som f.eks. Morten Timm, sælger sine smykker i. Håber i kan hjælpe mig.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 00:33

Hej Thomas,

Jeg producerer og laver selv smykker, og mit mærke hedder Rolcera. Vi har knyttede armbånd, som nok er den stil, som du hentyder til. Du kan tage stort set hvilken som helst smykke hobby forhandler, de vil stort set alle sammen kunne skaffe de materialer som du skal bruge.

Jeg kan ikke forstå, at du har haft svært ved at finde et sted, hvor du kan få æsker med dit logo. Jeg brugte ihvertfald bare Google, og her var hvad jeg fandt på en hurtig søgning.

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 01:14

Hej Ramus

Tak for svaret

Hvis jeg skal til at producere smykker ville det ikke kunne betale sig, at købe mine perler i din lokale hobby smykke forhandler. Lader efter et sted med eksklusive perler på nettet, hvor der er mulighed for at kunne skaffe sig en god aftale. Tror de perler jeg leder efter skal være lidt mere eksklusive end dem du sælger, da det er et lidt højere prisleje.

Mvh Thomas

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:43

Det kan sagtens fremskaffes, hvis du indkøber i fornuftige mængder og er mere specifik omkring, hvad du søger efter :-)

Du skal være velkommen til at kontakte mig. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:10

Er det ik billigere, at købe dem færdig lavet i Kina, fremfor selv at skulle sidde og bruge tid på at lave dem?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:24

Fashion-Seller:
Er det ik billigere, at købe dem færdig lavet i Kina, fremfor selv at skulle sidde og bruge tid på at lave dem?

Man kunne også gå den anden vej og gøre det eksklusivt, som Jannik Olander. Jeg har bestilt et Nialaya armbånd i stil med de omtalte her i tråden. Jeg betaler gladeligt de ca. 2.500 kr. det koster.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)