Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnerings service på fysisk produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

Jeg skal forsøge at forklare det på en forståelig måde, uden at afsløre hvad det handler om, det ikke fordi jeg ikke stoler på folk, men det gør jeg ikke ;)

Jeg går her med den her "nye" ide som går ud på at man tegner et abonnement til mit fremtidige firma til lad os sige 100 kroner månedligt. For de 100 kroner får du så f.x. tilsendt 4 forskellige af den samme vare (kunne være bøger, men det er det ikke). Kunden kan så returnere varen efterfølgende, og modtage en form for kontant kompensation, dette gøres grundet et miljømæssigt aspekt, jeg vil sørge for at produktet bliver genanvendt.

Mit spørgsmål går her ud på, hvordan i vil foreslå at distributionen skal foregå for at være mest økonomisk? Jeg tænker selv at man skal sende en returkuvert med sammen med produktet når det leveres, men det vil kun være økonomisk rentabelt hvis en høj procentdel vælger at returnere produktet da det ellers jo er spildt, tilgengæld skal man bruge porto for at eftersende kuverten, og samtidig have en del arbejde med at folk skal bestille dem.

Det skal siges at produktet er sådan semisart, så folk ikke bare kan smide det i almindelige kuverter uden risiko for at varen går i stykker.

jeg håber det er forståeligt, ellers så spørg endelig, og jeg skal forsøge at uddybe, og på forhånd tak for hjælpen :)

Mvh.

Kevon Skat Pedersen

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:14

ZhanToO:
Jeg skal forsøge at forklare det på en forståelig måde, uden at afsløre hvad det handler om, det ikke fordi jeg ikke stoler på folk, men det gør jeg ikke ;)

Den dobbelte negation du her præsenterer os for - den er jo i al sin enkelhed ganske sigende om dit forehavende.

Ang. abonnomentsordninger oplever jeg, at alle vil have snablen ned i min kasse - Jyllands-Posten, Datingberauer plus div. opstartsfirmaer mm. og jeg glider konsekvent og behændigt af.

Det var ikke svar på dit spørgsmål - blot et skud lige fra hoften

Mvh

Bjarne

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en abonnomentsordning med et firma som hedder Danmarks Radio som koster ca. kr. 200/md og som jeg har prøvet at slippe ud af, men det lykkedes ikke.

Plus Kreditforening og fagforening - fagforeningen bliver droppet snarest.

Bjarne

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 22:20

Hej Bjarn

Det var ment som en form for humor derfor den blinkende smiley efterfølgende. Grunden til at jeg gjorde det var at jeg tænkte det var en god ide at starte med en joke, sammenlignet med noget i stil med "I skal alle falde for mine fødder og hjælpe mig lige nu!". Så hvis du (eller andre læsere) skulle være blevet fornærmet eller have misforstået det, så beklager jeg.

Men med hensyn til alle de produkter du abonnerer på, så er jeg ked af det på dine vegne. Jeg håber du kommer ud af de aftaler du har ladet indgået med de nævnte firmaer.

Jeg vil også beklage at jeg gerne vil have snablen i din kasse (håber ikke at jeg bliver anmeldt for sexchikane for dette), men det er jeg nu igen nød til, ligesom alle andre firmaer hvad enten de har et abonnement eller ej, for som mig bekendt kan firmaer ikke holde længe uden kunder. Til gengæld så kan jeg trøste dig med at jeg ikke ringer ud som sælger, bl.a. fordi det i følge dansk lovgivning ikke er tilladt.

I tilfælde at det skulle ske at du alligevel skulle købe mit produkt ved et uheld, på trods af at du er imod alt hvad der hedder abonnementer, og folk/firmaer som vil tjene penge, så giver vi den service at du kan fortryde dit køb, ingen binding og/eller du kan vælge at sælge os dine brugte produkter i så fald at de er i acceptabel stand (vurderes individuelt).

Jeg håber det besvarede alle dine bekymringer Bjarne - Hav en god dag :)

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 15:58

Udover det økonomiske aspekt fra min side af, kunne jeg også godt tænke mig at vide hvad i ville tænke hvis i var forbrugere af produktet, ville synes var mest hensigtsmæssigt for jer?

Hvis der altid er en svarkuvert med, giver det jer mere affald, men omvendt så er der ventetid og besvær hvis den ikke er med, m.m.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)