Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkttekster

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Tak for det.
Nu er JEG jo ikke den store skribent, men er 300 ord ikke ret voldsomt stort af en produktbeskrivelse at være?

Det er bestemt ikke for mange. Hos www.CoolSlips.dk der har vi ca.200-300 ord pr. produkt, og det synes vi til tider kan være lidt for lidt. Men der skal også være noget at skrive om, hvilket til tider kan være begrænset med vores produkter.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:48

Marc - CoolSlips.dk:

Carsten Kvist:

Tak for det.
Nu er JEG jo ikke den store skribent, men er 300 ord ikke ret voldsomt stort af en produktbeskrivelse at være?

Det er bestemt ikke for mange. Hos www.CoolSlips.dk der har vi ca.200-300 ord pr. produkt, og det synes vi til tider kan være lidt for lidt. Men der skal også være noget at skrive om, hvilket til tider kan være begrænset med vores produkter.

Hej. Tak for dit svar.
Ja, det er selvfølgelig svingende fra produkt til produkt.
Men jeg tænkte bare.... At bruge 300 ord på at sige, at et sim-kort er et sim-kort..... Big Smile

Men jeg skriver også til dem deroppe... De skal da lige have chancen for at kigge på opgaven. - Man kan jo vel også forestille sig produkter, hvor 300 ord er lige i underkanten.
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:58

Volt & Volume:

Carsten Kvist:
Behændigt undlod du også at svare på det to første spørgsmål.

Ligesom du undlod at kommentere på de to svar, jeg skrev til dit indlæg :-). De to kommentarer, jeg ikke svarede på, var der ikke meget mere at sige til.

Hvorvidt du oprindeligt ikke ville bruge penge på tekster er relevant, fordi dit indlægs manglende informationer bærer præg af en, der ikke vil ofre gode penge på velskrevede tekster. Du skriver ikke hvor mange tekster, der er tale om, og hvor mange ord pr. tekst, du ønsker, og du bliver tøsefornærmet og offensiv, når jeg spørger ind til opgaven, fordi den måske så ikke bliver "Amino-billig". Men er det virkelig det, du ønsker? Skal det ikke gøres rigtigt i denne omgang?

Du opretter en tråd her på Amino for at få det så billigt som muligt, men hvorfor ikke bare skrive til en af de etablerede og meget synlige tekstforfattere herinde?

Hans Stokholm Kjer

Det synes jeg er meget at lægge i et indlæg på bare to linjer!

Så kunne jeg jo ramme ind i dig, der jo ikke er interesseret i opgaven.

Du spurgte ikke ind til opgaven, du spurgte ind til, hvorfor mit site er som det er nu.... Det har ikke noget med den foranstående opgave at gøre.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:01

Carsten Kvist:

Volt & Volume:

Carsten Kvist:
Behændigt undlod du også at svare på det to første spørgsmål.

Ligesom du undlod at kommentere på de to svar, jeg skrev til dit indlæg :-). De to kommentarer, jeg ikke svarede på, var der ikke meget mere at sige til.

Hvorvidt du oprindeligt ikke ville bruge penge på tekster er relevant, fordi dit indlægs manglende informationer bærer præg af en, der ikke vil ofre gode penge på velskrevede tekster. Du skriver ikke hvor mange tekster, der er tale om, og hvor mange ord pr. tekst, du ønsker, og du bliver tøsefornærmet og offensiv, når jeg spørger ind til opgaven, fordi den måske så ikke bliver "Amino-billig". Men er det virkelig det, du ønsker? Skal det ikke gøres rigtigt i denne omgang?

Du opretter en tråd her på Amino for at få det så billigt som muligt, men hvorfor ikke bare skrive til en af de etablerede og meget synlige tekstforfattere herinde?

Hans Stokholm Kjer

Det synes jeg er meget at lægge i et indlæg på bare to linjer!

Så kunne jeg jo ramme ind i dig, der jo ikke er interesseret i opgaven.

Du spurgte ikke ind til opgaven, du spurgte ind til, hvorfor mit site er som det er nu.... Det har ikke noget med den foranstående opgave at gøre.

Carsten: Jeg ved ikke, hvad du fabler om, og du forstår tydeligvis heller ikke mig, så fred være med det. God lørdag!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 18:21

Marc - CoolSlips.dk:

Helt enig.

Content marketing er og bliver en vinder!

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:22

Simon A:
Content marketing

Det oversætter jeg til noget ala 'Indholds markedsføring' - Kan du uddybe det?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 18:46

Det kan du tro!

Content marketing går i korte træk ud på at skabe en masse lækkert indhold, der kan tiltrække din målgruppe.

Jeg kan se, at du sælger tyverialarmer. I den forbindelse kunne du eksempelvis skrive nogle brugbare guides til (evt. supplere med en videoguide), hvordan man holder tyven uden for hjemmet. Hvis disse guides - altså dit content - lever op til målgruppens forventninger, har du altså plantet noget præference i besøgerens bevidsthed. Denne besøger vælger muligvis at dele dit content/indhold, fordi det er KICK ASS - og så bevæger vi os over i viral markedsføring. I bedste fald vil din konverteringsrate stige!

Kort sagt: Godt indhold skaber præference!

" target="_blank">Du kan tjekke denne video for mere information

" target="_blank">

" target="_blank">

Derfor kan det være en uhyre god ide at have nogle lange og informative produktbeskrivelser, der VIRKELIG giver dine besøgende svar på deres spørgsmål. 

Du er velkommen til at sende en PB, hvis du har yderligere spørgsmål :-)

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:00

Simon A:
Det kan du tro!

Tak for det. - Jeg har skrevet til jer, på jeres site. :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:37

Jeg har talt, at der er 22 produkter på min side.

Men om de alle sammen skal have nye tekster må bero på en gennemgang af en der er mere vidende ud i tekstskrivning end jeg.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)