Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkttekster

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal det koste at få lavet nogle produkttekster på http://www.miraca.dk ?

Dem jeg er er mildest talt skrabede, nogen af dem!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:58

Carsten Kvist:
Dem jeg har er mildest talt skrabede

Hvad skyldes det? At du oprindeligt ikke ville bruge penge på dem? Eller har du et budget nu? Og hvor mange tekster er der tale om?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:02

Volt & Volume:

Carsten Kvist:

Hvad skyldes det? At du oprindeligt ikke ville bruge penge på dem? Eller har du et budget nu? Og hvor mange tekster er der tale om?

Jeg kan ikke se hvad det har med sagen at gøre.

Har du et tilbud, så bare smid det i en PM. - Du kan jo lave den pr. stk.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:05

Carsten Kvist:

Volt & Volume:

Carsten Kvist:

Jeg kan ikke se hvad det har med sagen at gøre.

Har du et tilbud, så bare smid det i en PM. - Du kan jo lave den pr. stk.

Rolig nu! Det er lige lovligt arrogant at anskue opgaven på den måde. For det første er jeg ikke interesseret i opgaven. For det andet, så ved jeg ikke, om du nogensinde har hørt om "mængdepris"?

Jo flere tekster, desto billigere enkeltpris!? Så jo, det har noget med sagen at gøre. Du virker ofte meget arrogant. Så ha' lidt respekt for andres håndværk end lige dit eget. Hvis du anser det for at være så simpelt, hvorfor skriver du så ikke bare teksterne selv?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 17:16

Hej

Webskribenten.com har tilbud på 10 tekster á 300 ord til 999,- ex moms. Du er velkommen til at skrive til info@webskribenten.com, hvis det skulle have interesse.

mhv. Anja

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:21

Volt & Volume:
For det første er jeg ikke interesseret i opgaven.

Så forstår jeg da endnu mindre, hvorfor det interessere dig, hvorfor jeg vil have lavet nye tekster.

Volt & Volume:
At du oprindeligt ikke ville bruge penge på dem?

Vil du forklare mig, hvorfor denne udtalelse kan være interessant for, hvad jeg skal give for tekster?

Volt & Volume:
Så ha' lidt respekt for andres håndværk end lige dit eget.

Du aner jo ikke hvad jeg vil give for teksterne, så hvor er den manglende respekt?

Volt & Volume:
Hvis du anser det for at være så simpelt, hvorfor skriver du så ikke bare teksterne selv?

Hvem siger jeg anser det for at være simpelt?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:23

Anja Nielsen:

Hej

Webskribenten.com har tilbud på 10 tekster á 300 ord til 999,- ex moms. Du er velkommen til at skrive til info@webskribenten.com, hvis det skulle have interesse.

mhv. Anja

Tak for det.
Nu er JEG jo ikke den store skribent, men er 300 ord ikke ret voldsomt stort af en produktbeskrivelse at være?
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:29

Carsten Kvist:

Volt & Volume:
Så ha' lidt respekt for andres håndværk end lige dit eget.

Du aner jo ikke hvad jeg vil give for teksterne, så hvor er den manglende respekt?

Jeg skriver et velment råd, fordi du ikke udspecificerer, hvor mange tekster, der er tale om, og derefter skriver, at det ikke har noget med sagen at gøre. Og jo, det har det ofte i forhold til enkeltprisen!

Carsten Kvist:
Hvem siger jeg anser det for at være simpelt?

Fordi du ikke uddyber opgaven!? Selvfølgelig har mængden og antal ord pr. produkttekst betydning!

Men ved du hvad, eftersom du bliver tøsefornærmet, så vil jeg ikke kommentere mere, du har jo tydeligvis totalt styr på opgave-"beskrivelsen"! :-)

Held og lykke med det!

Dbh

Thomas

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:33

Volt & Volume:

Dbh

Thomas

Behændigt undlod du også at svare på det to første spørgsmål.

Men til andre, der vil byde.

Jeg forventer at den professionelle part laver et hurtigt kig på siden.

Ser kort på produktbeskrivelserne... De kan samlet ses på omkring 5 minutter.

Noterer sig hvor mange DU (som den professionelle part) mener skal skiftes. (Jeg kan jo ikke vide om 4 af dem er gode nok)

Giver et tilbud på den opgave.

Ja, det tager mellem 5 og 10 minutter. - Så hvis ikke du vil bruge den tid på at komme med et tilbud, så bare lad være.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:46

Carsten Kvist:
Behændigt undlod du også at svare på det to første spørgsmål.

Ligesom du undlod at kommentere på de to svar, jeg skrev til dit indlæg :-). De to kommentarer, jeg ikke svarede på, var der ikke meget mere at sige til.

Hvorvidt du oprindeligt ikke ville bruge penge på tekster er relevant, fordi dit indlægs manglende informationer bærer præg af en, der ikke vil ofre gode penge på velskrevede tekster. Du skriver ikke hvor mange tekster, der er tale om, og hvor mange ord pr. tekst, du ønsker, og du bliver tøsefornærmet og offensiv, når jeg spørger ind til opgaven, fordi den måske så ikke bliver "Amino-billig". Men er det virkelig det, du ønsker? Skal det ikke gøres rigtigt i denne omgang?

Du opretter en tråd her på Amino for at få det så billigt som muligt, men hvorfor ikke bare skrive til en af de etablerede og meget synlige tekstforfattere herinde?

Hans Stokholm Kjer

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)