Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad synes du om min e-shop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil rigtig gerne have feedback på min lille nystartet e-shop, som er på hobbyplan, men derfor må den jo gerne være brugervenlig og udstråle seriøsitet.

Jeg sælger smykker af eget design og fra 3 andre leverandører og hjemmesiden hedder: www.maiablume.dk

Heidi

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:07
en rigtig flot og simpel hjemmeside... har ikke lige afprøvet bestillingsfunktionen...

en smule øhh "misvisende" (i mangel af bedre ord), at den hedder Maia Blume og så sælger du også alle andre designers arbejde...

Ellers kan jeg ikke finde noget skidt om den... måske ligge lidt mere vægt på teksten af smykkepleje... det flyder lidt ud i sandet og står ikke rigtig frem....

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 14:09
Hej Heidi - sød og fin webshop, tillykke med den. Umiddelbart synes jeg, at du skal gøre de enkelte smykker på forsiden klikbare, så kunden kan smide dem lige i indkøbskurven. Du har jo priser og det hele på dem, så er det fjollet, at man først skal ind og finde dem i shoppen.
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 14:10
Jeg synes faktisk ret godt om det - det er simpelt og brugervenligt! Ingen umiddelbar kritik herfra.
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 12:37
Hejsa!

Din hjemmeside er utrolig flot, og, hvis jeg selv skal sige det, på højde med store virksomheder i samme branche. Jeg mener dog, at der er et problem i brugervenligheden af sitet; din topnavigation. Hvad nu, hvis den kunde der kommer ind (jeg for eksempel) ikke ved hvem de forskellige "mærker" er? Du har opdelt navigationen i navne, og ikke i kategorier. Det forvirrer. En kunde gider ikke sidde og kigge navne igennem for at finde, det han/hun søger. Hvis du, fx, havde lavet menuen i kategorier, som "Øreringe," "Halskæder" des lige, kunne kunden finde det han søger, og så altid finde ud af, hvem producenten er på et senere tidspunkt, når der bliver klikket. ;)

Mvh. Artemis

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:11
Flot hjemmeside med en god design. Den er enkel, let og overskuelig.
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:54
Rigtig fin og sød hjemmeside, den kan jeg rigtig godt lide :-)

meget specielle varer du har, kunne godt blive kunde!

Det eneste jeg faldt over er, at der evt. kunne være flere billeder af hvert smykke eller i hvertfald et billede hvor hele smykket er på, med lås og det hele.

På nogle smykker står der målet på fx blomsten i vedhænget, men jeg synes det er rart også at have målet på hele smykket, så man kan se, hvor langt under øret det kommer til at hænge.

Og en enkelt tekstfejl, under vilkår-levering, mangler ordet "dag" i første sætning (sender samme dag)

Og sidste ting, på siden "om designerne/materualerne", mangler der ikke et billede af Maia Blume - og måske en forklaring på hvem maiablume er og hvad det står for, lige som du har stående om de andre designere..

Men det e alt sammen småting, man kun ser, hvis man leder efter fejl.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hej alle

Tak for de venlige ord og den kontruktive kritik - godt at hører andre synspunkter og især da også fra mændene.

Så køb nu nogle flotte smykker til jeres koner, kærester, mor eller veninde... der er tilbud lige nu ;-)

Igen tak for hjælpen :-)

Mvh heidi

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:26
Hej

Flot side. Du skal have mere detaljer på produktbilleder. Jeg mener zoom. Hvis jeg skulle købe smykker på nettet uden at kunne se dem rigtigt ville jeg foretrække at man kunne klikke billeder op i høj opløsning i flere vinkler. De er f.eks. gode til det på lauritz.com
Jeg bliver ikke overbevist om smykket på din hjemmeside. Ellers godt arbejde!

Heine K

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)