Jeg har det sidste stykke tid leget lidt med SEO på www.dodsbo.dk .
Når jeg så går ind og søger på ordet 'dødsbo', som er det ord jeg ønsker siden skal ranke højt på, så er placeringen forskellig alt efter hvilken browser jeg bruger.
I Chrome er mit problem at vi svingende ligger i top 3, men pga Places, så vil 3 placen være placeret under de som har aktiveret places, hvilket er et problem.
I Firefox har jeg samme problem og i Safari ligger den som nr. 4 .
Er der en forklaring på dette?
Mit andet spørgsmål lyder på om det kan betale sig for mig at aktivere Places, og om jeg mister min Google placering på det?
Når jeg så går ind og søger på ordet 'dødsbo', som er det ord jeg ønsker siden skal ranke højt på, så er placeringen forskellig alt efter hvilken browser jeg bruger.
Tror du ikke det er fordi du bruger personlighed søgning? Prøv at brug impersonal.me så burde den være den samme hele vejen igennem.
Ikke for at disse impersonal.me og skuffe dig Jakob, men brug hidemyass.com, den giver bare nogle mere sandfærdige resultater... Ser det gang på gang at impersonal er biased, hvilket også åbenbart er resultatet ved din søgning her!
Det jeg mener med at den vil skade min placering er, at jeg i øjeblikket ligger lige under 'Places' resultaterne.
Hvilket betyder at de som bruger places på søgeordet 'dødsbo' rent faktisk er bedre ranked end mig i øjeblikket.
Hvis jeg dog fik min side op på nr. 1 eller 2 på Google, vil jeg ligge over 'Places' resultaterne.
Men aktiverer jeg min places, fastholder jeg ikke min Google Rank? For så vidt jeg kan se kan man ikke både være på Google som en alm. placering og samtidigt som places?
Ikke for at disse impersonal.me og skuffe dig Jakob, men brug hidemyass.com, den giver bare nogle mere sandfærdige resultater... Ser det gang på gang at impersonal er biased, hvilket også åbenbart er resultatet ved din søgning her!
Impersonal me har aldrig vist ikke sandfærdige resultater til mig. Og nu er HMA ikke bygget til at tjekke placeringer, men til at komme i gennem til alle mulige sites, det normalt ikke var muligt at komme i gennem til.