Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Browser afgør Google rank?? og kan Places betale sig?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har det sidste stykke tid leget lidt med SEOwww.dodsbo.dk .

Når jeg så går ind og søger på ordet 'dødsbo', som er det ord jeg ønsker siden skal ranke højt på, så er placeringen forskellig alt efter hvilken browser jeg bruger.

I Chrome er mit problem at vi svingende ligger i top 3, men pga Places, så vil 3 placen være placeret under de som har aktiveret places, hvilket er et problem.

I Firefox har jeg samme problem og i Safari ligger den som nr. 4 .

Er der en forklaring på dette?

Mit andet spørgsmål lyder på om det kan betale sig for mig at aktivere Places, og om jeg mister min Google placering på det?

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 14:45

tror nu ikke det er browseren... husk altid at bruge hidemyass.com til at tjecke rankings! Så burde det give det samme i alle browsere.

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:46

JaskoB:
Når jeg så går ind og søger på ordet 'dødsbo', som er det ord jeg ønsker siden skal ranke højt på, så er placeringen forskellig alt efter hvilken browser jeg bruger.

Tror du ikke det er fordi du bruger personlighed søgning? Prøv at brug impersonal.me så burde den være den samme hele vejen igennem.

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 14:50

Det havde jeg helt glemt - tak for det.

Den giver mig en 3 plads på Google hvilket er fint i forhold til de andre hjemmesider har langt flere backlinks end min. 

Men ville det ødelægge min placering hvis jeg tilmeldte mig places?

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:53

JaskoB:
Men ville det ødelægge min placering hvis jeg tilmeldte mig places?

Nej bestemt ikke :-) Tror ikke Google ville lave noget der kunne skade dine rankings.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 14:58

Ikke for at disse impersonal.me og skuffe dig Jakob, men brug hidemyass.com, den giver bare nogle mere sandfærdige resultater... Ser det gang på gang at impersonal er biased, hvilket også åbenbart er resultatet ved din søgning her!

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 15:07

Jeg brugte Hidemyass til søgningen :)

Det jeg mener med at den vil skade min placering er, at jeg i øjeblikket ligger lige under 'Places' resultaterne.

Hvilket betyder at de som bruger places på søgeordet 'dødsbo' rent faktisk er bedre ranked end mig i øjeblikket.

Hvis jeg dog fik min side op på nr. 1 eller 2 på Google, vil jeg ligge over 'Places' resultaterne.

Men aktiverer jeg min places, fastholder jeg ikke min Google Rank? For så vidt jeg kan se kan man ikke både være på Google som en alm. placering og samtidigt som places?

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:14

Laust Kehlet:

Ikke for at disse impersonal.me og skuffe dig Jakob, men brug hidemyass.com, den giver bare nogle mere sandfærdige resultater... Ser det gang på gang at impersonal er biased, hvilket også åbenbart er resultatet ved din søgning her!

Impersonal me har aldrig vist ikke sandfærdige resultater til mig. Og nu er HMA ikke bygget til at tjekke placeringer, men til at komme i gennem til alle mulige sites, det normalt ikke var muligt at komme i gennem til.

Jeg bruger selv: Serpfox

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:17

Hvis du benytter chrome, så tryk på ctrl+shift+n så åbner du inkognito - Så får du resultater der er rigtige.

Det er hurtigere og bedre ;-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)