Hej Amino'er Jeg har i sinde at lave hjemmesider. Som jeg har forstået det, har man to muligheder: HTML og webbureau. Jeg tror, at jeg vælger et webbereau -Er det korrekt, det jeg har skrevet ovenover? Eller er der mere man skal have, for at lave websites? -Hvilke web hosts findes der? Er der dårlige og gode? -Kan jeg godt blive en web host og hoste mine egne sider? -Hvilke webbureauer findes der? Er der dårlige og gode? Jeg vil godt have, at alle mine sider bliver "mine", hvis i forstår hvad jeg mener. At jeg ikke bliver afhængig af noget eller nogen, og der f.eks. ikke står nede på bunden af mine sider, at: "siden er drevet af _____". Faktisk havde jeg flere spørgsmål, men dem har jeg glemt Håber I kan hjælpe mig med alle mine spørgsmål |
DoubleT:-Er det korrekt, det jeg har skrevet ovenover? Eller er der mere man skal have, for at lave websites?
Basalt: Domæne, Hosting og WebBureau jep :-)
DoubleT:-Hvilke web hosts findes der? Er der dårlige og gode?
Gode: Meebox.dk - Mindre gode: Surftown, One.com
DoubleT:-Kan jeg godt blive en web host og hoste mine egne sider?
Den overlader jeg til en anden.
DoubleT:-Hvilke webbureauer findes der? Er der dårlige og gode?
Bestemt. Nogle vælger at finde en udenlandsk som eks hos oDesk.com, andre vælger danske som eks. Nozebra.dk som er rigtigt gode.
DoubleT:Jeg vil godt have, at alle mine sider bliver "mine", hvis i forstår hvad jeg mener. At jeg ikke bliver afhængig af noget eller nogen, og der f.eks. ikke står nede på bunden af mine sider, at: "siden er drevet af _____".
Tror jeg du kan vælge fra hos et Webbureau