Jeg er ved at lave min egen hjemmeside, hvor jeg har tilføjet en masse produkter med billeder. Jeg har indsat billederne, men de bliver ikke synlige på forsiden. Kun hvis man klikker på produktet kommer de frem. Jeg har indsat dem det sted, hvor man også skriver teksten. Kan man indsætte billederne et andet sted, således at de bliver synlige der hvor tillen og prisen står???
Det er en webshop og ikke en almindelig blog. Har købt temaet sliding på woocommerce..
Inde under dit produkt, hvor du skriver produkttekst, tilføjer billeder og pris osv.er der ude i højre side et punkt der hedder fremhævet billede eller featured images. Har du tilføjet billedet der? Hvis ikke så kan det være derfor.
Har du prøvet at tjekke i widgets, indstillinger i selve temaet eller i indstillinger i Woocommerce, om du kan sætte kryds ved fremhævede billeder/ featured images? Det er lidt gætterier fra min side, når jeg ikke sidder med det foran an mig. Alternativt kan du evt. give mig adgang til siden, så kan jeg kigge på det for dig.
Det virker ikke rigtigt endnu.. Tror også at det er noget med selve temaet sliding, som heller ikke virker som det skal. Gider du hurtigt se på det? Det ville være meget behjælpeligt;.)