Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger evt samarbejde med salg af kosttilskud og proteinpulver har en god kundekreds i Danmark

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Mr. Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har oprettet et firma, og flyttet en masse tidligere kunder med over fra tidligere salg af forskellige kosttilskud og træningsudstyr. Står lidt og er på udkig efter en eventuel samarbejdspartner.

Skriv hvis du er interesseret i at hører mere, er 22 år med 7 års træningserfaring og styrkelicens, så er til daglig omgivet af seriøse sportsfolk, deraf interessen og kundekredsen.

Mvh Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid gerne en mail mj @ pezzo.dk hvor du fortælle lidt mere om hvad du forventer af en partner.

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid gerne en mail jnc@nls-flensburg.com    hvor du fortælle lidt mere om hvad du forventer af en partner. Måske har jeg en kontakt som du kan bruge...

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Mr. Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver lige en mail

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Du skal være velkommen til at smide en mail på kimbsorensen@gmail.com og fortælle lidt mere om det hele og hvad du forventer af en partner, er selv 24 og "uddannet" kostvejleder igennem fitness-institute.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Mr. Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så meget kostvejledere jeg søger på nuværende tidspunkt: Mere en leverandør eller en med samme vision. Men ellers tak for respons.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Send mig gerne en pm med dine forventninger og ønsker til et samarbejde :-)  


Mvh
Jacob 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Mr. Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg har som sagt et godt ophav, som jeg af gode grunde ikke rigtig kan udnytte på nuværende tidspunkt. Jeg var så uheldig at blive scammet med min første bestilling. Så står lidt med firmanavn og ingen kapital.

Det ikke kapital jeg som sådan er ude og jagte, mere tanken om at min kundekreds ikke bare skal kastes væk igen.

Så enten samarbejde med et i forvejen opstartet firma, eller en grossist/forhandler af kvalitetsprotein og kosttilskud.

Mvh Rasmus

Tilmeldt 25. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Fra  SanaExpert.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg arbejder for SanaExpert, som er ved at etablere sig på det danske marked. Vi er et tysk, relativt ungt firma (2 år), som har oplevet en enorm interesse i de tysksprogede områder, hvilket har fået os til at tro på der også kunne være i potentiale i Danmark. Vi sælger bl.a. sportsprodukter (aminosyrer, BCAA, carnitin) og er netop på jagt efter en større kundekreds.

Kig forbi vores site sanaexpert.dk og smid mig en mail (brian.andersen@sanaexpert.de), hvis det har din interesse!

Venlige hilsner

Brian

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Mr. Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det umiddelbart har interesser, jeres produkter er for dyre kontra hvad mine kunder kan købe andre steder. Det er primært whey protein der bliver solgt ca 75% af omsætningen. 

Mvh Rasmus Hammer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)