Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværkguide.dk - din hjælp til selvstændighed

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner!

Jeg er i fuld gang med mit nyeste projekt; IværkGuide.dk, som kommer til at fungere som en hjælp til nye iværksættere, eller iværksættere, der er i tvivl om forskellige ting. Siden er ikke 100 % færdig endnu, bøvler lidt med nogle grafiske ting (billederne) og andre småting, men det hele vil pynte, hvis der kommer noget mere indhold på siden. 

Jeg søger nogle, som kunne tænke sig at skrive artikler om forskellige emner, der kunne være til hjælp for nye iværksættere. Jeg har allerede oprettet nogle emner, men hvis du mener at der mangler nogle, så bliver de selvfølgelig tilføjet. Jeg har flere ting i tankerne, som vil blive koblet på med tiden, men siden skal jo starte et sted. 

Jeg håber meget, at I vil tage godt i mod det, da det jo egentlig blot er en hjælp til de af jer, som kunne bruge noget effektiv vejledning. 

Med venlig hilsen,

Christian 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 21:19

Fin side. :) Har du overvejet at købe domænet ivaerkguide.dk også? Så man slipper for den der URL?

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:19

Hej Christian, det er tydeligt at se; Kloge hoveder tænker ens! Jeg er igang med at lave siden bliv-ivaerksaetter.dk den kommer online når mit Dns bliver opdateret i nat :)

- Jeg mangler ekspertbloggere til min side..

Dbh. 

Mads Larsen

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 21:26

@Simon, 

Det er købt. :-) 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
I burde slå pjalterne sammen og fokusere på én af jeres sider ;)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har valgt Amino som midlet, men da man ofte skal give helt samme svar til spørgsmål fra nye iværlsættere, har jeg knyttet en helt enkelt blog til mig selv: Ideen er at kunne linke til den når noget bliver gentaget-  men jeg er også nervøs for at nogen skal mene - det bliver dødsygt at se det samme link igen og igen - men det er jo til nye folk- Jeg har ikke den ideelle løsning - men er der plads til ret mange flere iværksætter guides? Tvivler stærkt - så jeg har ikke tænkt mig at svare - blot bruge min blog til at slippe for at skrive det samme gang på gang

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:23
Ja det er sjovt som ens projekter skal starte op samtidig, tænker lidt som ovenstående hvorfor ? - og er der plads til alle de guides, med mindre der er nyt og noget som virkelig adskiller sig fra de andre.

Tænk ud af boksen og lav noget nyt det er både godt for de mange guides der er i forvejen og for jer selv.

Ved godt det er godt med konkurrence og man tit tænker det er bare at lave det samme og så lige lidt bedre, men det har også sine begrænsninger i dette lille land.

Syntes der imod det er en god ide med links til spørgsmål som dagligt bliver gentaget.

Eller måske er jeg her bare for meget :)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 22:24

Hej John,
Jeg beklager, men forstår ikke helt pointen med dit svar. Du skriver at du ikke vil svare, men gør det alligevel og stiller så spørgsmålstegn ved nødvendigheden af IværkGuide.dk. Jeg kan fortælle dig, at nødvendigheden er til stede, både blandt erfarene iværksættere, som søger et seriøst alternativ til eksempelvis amino, men og så nye iværksættere, der har mod på at komme ordentligt og fornuftigt i gang. Vi mister alt for mange iværksættere på halvvejen, som egentlig har en rigtig god idé, men som aldrig får gjort noget ved den, fordi at den rette hjælp aldrig er kommet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:41

Christian Johnsen:
Hej John,
Jeg beklager, men forstår ikke helt pointen med dit svar. Du skriver at du ikke vil svare, men gør det alligevel og stiller så spørgsmålstegn ved nødvendigheden af IværkGuide.dk. Jeg kan fortælle dig, at nødvendigheden er til stede, både blandt erfarene iværksættere, som søger et seriøst alternativ til eksempelvis amino, men og så nye iværksættere, der har mod på at komme ordentligt og fornuftigt i gang. Vi mister alt for mange iværksættere på halvvejen, som egentlig har en rigtig god idé, men som aldrig får gjort noget ved den, fordi at den rette hjælp aldrig er kommet.

Det med hvad vi mister kan jeg ikke tage stilling til, men at du ikke forstår pointen under mig. Jeg svarer via Amino fordi det er den så klart største iværksætter portal idag. (den del er klar OK?)

Jeg har lavet en blog, fordi jeg der man lægge svar der fylder en hel side - som dækker en række af de spørgsmål der næsten dagligt kommer - type "hvordan betaler man skat af en virksomhed"  Det er fordi jeg ikke kan skrive det samme svar igen og igen (og igen by the way) og så kan de som HAR læst det 142 gange slippe og bare grine lidt af linket - og de som faktisk har brug for lidt mere baggrund kan klikke på linket.

Jeg er uafklaret med, om det irriterer mere end det gavner, men det får vise sig. Vi overlever nok

Jeg har intet mod en ny iværksætter portal eller lignende, men jeg har valgt at gøre det enkelt for iværksættere, at de kan høre Amino og få svar.

God vind med jeres projekt, jeg vil følge det at er slet ikke modstander af nye tiltag, bare bange for, at en spredning vil komplicere ting

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 11:34

Hej alle, 

Så er vi nået en del længere med siden. Der er bl.a. blevet tilknyttet to rigtig dygtige skribenter, men vi kan selvfølgelig godt bruge flere, der har lyst til at hjælpe nye iværksættere. 

Jeg har brug for noget hjælp til at flytte indholdet over på Ivaerkguide.dk, er der en, som kan hjælpe med det? Lige nu er det hele bygget på Iværkguide.dk, men da der er "æ" i domænet, er det ikke det mest optimale. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)