Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danløn, fejl i oprettelse af medarbejder

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig - man kan heller ikke ændre feriekoden i Dataløn, når der først er kørt en lønkørsel i året, så skal man vente til årsskiftet.

Umiddelbart mener jeg ikke der er andre ting, andet end navn og cpr.nr. - men jeg kan huske galt. Pension kan man i hvertfald godt. Og man skal også huske at indtaste startsaldi, inden første lønkørsel, hvis man har kørt løn på medarbejderen i et andet system.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SusanneK.nu:

Stig - man kan heller ikke ændre feriekoden i Dataløn, når der først er kørt en lønkørsel i året, så skal man vente til årsskiftet.

Umiddelbart mener jeg ikke der er andre ting, andet end navn og cpr.nr. - men jeg kan huske galt. Pension kan man i hvertfald godt. Og man skal også huske at indtaste startsaldi, inden første lønkørsel, hvis man har kørt løn på medarbejderen i et andet system.

OK

Jeg har desværre altid haft nogen til at køre lønnen. Det eneste jeg har erfaringer med er Multidata/Bluegarten.
I min termologi kan man da have brug for at ændre feriekoden, hvis der ændres i ansættelsesforholdet.

Men igen bare man kender til de enkelte systemers begrænsninger, så går det nok.

Stig

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)