Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervslivet snydes for billigt bredbånd

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ADSL hos TDC, men er åbenbart så dum at jeg har tegnet en erhvervsaftale, silly me...
Nå, det er måske så nu jeg skal til at skifte selskab, det gør da beslutningen nemmere..

Dbh Martin

Erhvervslivet snydes for billigt bredbånd

TDC vil fordoble bredbåndshastighederne på ADSL, lyder tilbuddet til kunderne. Men det er kun privatkunder, som får glæde af initiativet.

TDC svarer igen på den hjemlige debat om høje bredbåndspriser og fordobler inden sommerferien hastigheden på ADSL. Men det er kun de private kunder, der får gavn af de højere hastigheder. Den forøgede konkurrence på bredbånd går i første omgang uden om erhvervslivet.

- Man halverer reelt prisen for de private kunder, men lader erhvervslivet betale det samme som hidtil. Det svarer til, at man har tilbud på tomater i et supermarked, men det kun hver anden kunde i køen, som kan få glæde af tilbuddet, siger teleanalytiker John Strand fra Strand Consult.

http://www.erhvervsbladet.dk/nyhedsservice/npshowarticle.asp?strArtID=137639

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:54
De har halvt om halvt trukket udtalelsen tilbage igen: http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=27928

Det er dejligt så konsekvente de er! :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:35
De skulle ansætte en der havde hørt ordet "kommunikation" før

Dbh Martin
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:41
Det tør siges. Den indledende annoncering af forøgelsen af hastigheden blev jo også hurtigt trukket tilbage, da de kom i tanke om, at de ikke ville fordoble hastigheden for brugere med over 2 Mbit linjer. :)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:54

Heh sådan er TDC nu engang.
Lad os se hvad der sker, når ADSL2, WiMAX og ikke mindst fiber bliver mere udbredt :)
Lidt unfair nogle kan få dbnet 10/10mbit for 299,- når andre skal betale over 500,- for en 2mbit/512kbit ADSL.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:43
Så faldt de til patten

TDC Erhverv fordobler ADSL-hastighed

Telekommunikation:  TDC fordobler nu ADSL-hastigheden for sine erhvervskunder uden merpris.
Efter fordoblingen af ADSL-hastigheden for TDC's private kunder er selskabet nu klar til at gøre det samme for erhvervskunderne. Fra uge 20 bliver ADSL-kunderne hos TDC Erhverv automatisk opgraderet til dobbelt hastighed. Det gælder dog ikke for dem, der allerede har 8 Mbit, som i stedet får halveret prisen.
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=22149
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:14
Jeg har længe været meget, meget træt af TDC og nægtet at få internet og mobiltelefoni igennem dem. For kort tid siden skiftede jeg til CyberCity ip-telefoni og er lykkelig for, at jeg ikke længere bidrager med noget som helst til TDC.

Min opfordring: Boykot dem! De er ikke længere nødvendige.

Hmmm - måske skulle man nægte at hjælpe ens venner med at sætte computeren op, hvis de har TDC-abonnement. Det ville nok hjælpe.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:32

Jeg må tilstå at jeg faktisk er god tilfreds med den service jeg får fra TDC.
Det virker upåklageligt og deres support er fin.
Jeg blev bare irriteret over at de ikke umiddelbart ville opgradere os der betalte mest.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)