Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrerings mailén

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan kan jeg lave om, i f.eks registrerings mailén, man modtager når man opretter sig på min side? Hvis i ved det :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 12:02

Hej Hr. Juul

Du er nok nødt til at skrive lidt om, hvad det er for en side, og hvilket system, du bruger. Ellers er det svært at svare på dit spørgsmål :)

Tilmeldt 22. Feb 13
Skrevet kl. 12:12
Hehe.... Det havde jeg da helt glemt

Der er tale om JuulGalleri.dk, som er en meget nyopstartet side, så se derfor bort fra selve siden da den er langt fra færdig :-)

Jeg har lidt problemer, med at finde ud af hvordan jeg pifter min registrerings mail op. Da jeg godt ku tænke mig at fortælle folk lidt mere f.eks. "Fordele ved at være oprettet som profil" :-)

Jeg bruger Joomla

Mvh
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 12:36

OK. Joomla er ikke min stærke side må jeg indrømme. Men nu kan folk jo i hvert fald se, hvad det drejer sig om, så mon ikke, der snart kommer nogen på banen Smile

Tilmeldt 22. Feb 13
Skrevet kl. 12:38
Tak fordi du tog dig tid alligevel :-)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 14:34

Hej Juul,

Du har ret - velkomtsemailen det er én af de lidt mere kedelige dele af Joomla :)
Men - jeg har tidligere set forskellige komponenter og plugins som kunne pynte lidt på det. Har aldrig selv prøvet at arbejde med nogle af dem, men med en hurtig Google fandt jeg lige denne -> http://extensions.joomla.org/extensions/contacts-and-feedback/email/18463 som ser ud til at kunne hjælpe dig lidt videre?

Hører gerne om du kommer i mål med det og får lavet noget brugbart :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)