Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner(e) til nyt dating site

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey folkens og folk..ens...inder? .. Hm.

Jeg har længe gået og puslet med en ide til et nyt dating koncept der i sig selv burde være i stand til at tage en stor del af markedet pga dens nye, og aldrig sete dating "teknik". Det drejer sig kort fortalt uden at komme ind på det, om et website hvor folk mere målrettet og aktivt kaster sig ud i dates ud fra interesserer man ikke kan ignorere.

Til den/de rette vil jeg selvfølgeligt gerne fortælle mere om ideen.

Men bag ideen, og konceptet selv, ligger der sig også en mulighed for at tjene nogen seriøse penge da den generer indtægt på en hidtil uset måde, indenfor konceptet.

Det jeg søger:

En koder : Der er i stand til at lave et website, såvel som chatscripts der *bare* fungerer.

Eller

En Investor der vil smide penge i ideen så man kan hyre en koder og få det op at stå.

Som nævnt så er dette IKKE bare et dating site, og jeg har efter grundig gennemgang og analyse konstateret at dette koncept ikke er lavet før, og burde kunne blive lidt af en cashcow.

Så - mail mig på ange@loon.dk ( IKKE på amino ) og skriv lidt detaljer om hvem du er, og hvad du kan tilbyde.

Hvis vi taler om en koder, vil det være et spørgsmål om man sammen får sitet op at stå og deler fortjeneste og rettigheder efter aftale, dvs, ingen løn nu og her men de muligheder man selv skaber.

Hvis vi taler en investor, vil dette betyde at man drøfter den sum der skal skydes i sitet for at få det op, inklusive evt. promovering - og afkast/resultat forhold.

I begge tilfælde vil man først få ideens fulde omfang at vide under en telefon samtale hvor man på forhånd skal være klar over denne bliver optaget som bevisbyrde i tilfælde af lækkede informationer, brud på kontrakt mv. Dette gøres udelukkende for at sikre mine rettigheder til idéen.

Når dette er sagt, så *er* det en meget spændende ide, og jeg håber på at høre fra seriøse folk.

Mvh

/M

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)