Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afregning fra Tradedoubler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle,

Jeg vil høre om der er andre der har problemmer med at få penge af Tradedoubler? Jeg har eksempelvis et tilgodehavende fra november 2012.

Jeg ved godt de skriver at de ikke hæfter for betalingen, men de skriver samtidig at man ikke skal skrive til dem omkring dette!! SÅ er det jeg tænkte er de ved at gå konkurs siden de skal holde på vores penge?

Jeg har nu valgt at skifte til et andet selskab, og må sige at min omsætning er nu tre dobblet! Det kan selvfølelig godt være at det var lige denne dato at min omsætning steg Big Smile

Så jeg vil gerne høre om i har ligende erfaring med Tradedoubler? Eller om jeg bare har været uheldig. Jeg har brugt dem siden 2004 så det er sikkert mange penge jeg er gået glip af...

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 08:36

Jeg har altid modtaget mine udbetalinger til tiden, så jeg kan ikke helt genkende din situation 

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 08:46

Har en bruger på tradedobler, dog uden beholdning. Men håber da ikke de er ved at gå konkurs!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:02

Tradedoubler er ikke ved at gå konkurs. Tværtimod. Er det tredje eller fjerde gang i løbet af de senere år, at du opretter en tråd for at stille det spørgsmål? Jeg har lige checket vores system, og der ligger ingen ubesvarede henvendelser fra dig. Du er selvfølgelig velkommen til at skrive til support.dk@tradedoubler.com, så du kan få løst de problemer, du har Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 10:07

Remydk:
Jeg har eksempelvis et tilgodehavende fra november 2012

Kan det ikke være fra et program der ikke har betalt til TD?

Dog skal de bestemt ikke have ret mange point for hurtig svar på spørgsmål..der kunne de lære meget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)