Jeg vil høre om der er andre der har problemmer med at få penge af Tradedoubler? Jeg har eksempelvis et tilgodehavende fra november 2012.
Jeg ved godt de skriver at de ikke hæfter for betalingen, men de skriver samtidig at man ikke skal skrive til dem omkring dette!! SÅ er det jeg tænkte er de ved at gå konkurs siden de skal holde på vores penge?
Jeg har nu valgt at skifte til et andet selskab, og må sige at min omsætning er nu tre dobblet! Det kan selvfølelig godt være at det var lige denne dato at min omsætning steg
Så jeg vil gerne høre om i har ligende erfaring med Tradedoubler? Eller om jeg bare har været uheldig. Jeg har brugt dem siden 2004 så det er sikkert mange penge jeg er gået glip af...
Tradedoubler er ikke ved at gå konkurs. Tværtimod. Er det tredje eller fjerde gang i løbet af de senere år, at du opretter en tråd for at stille det spørgsmål? Jeg har lige checket vores system, og der ligger ingen ubesvarede henvendelser fra dig. Du er selvfølgelig velkommen til at skrive til support.dk@tradedoubler.com, så du kan få løst de problemer, du har