Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma kontakter på Grønland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en eller firma kontakter på Grønland

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu bruger du jo godt nok "itdealer" som nick, hvilket kan spore den logisk tænkende lidt ned af vejen, men tror nu du vil få en del mere succes med dit indlæg hvis du præcisere lidt mere hvilken branche, hvilke profiler, kort beskrivelse af hvorfor du søger en kontakt, osv.

Jeg kender eksempelvis en 67 årig dame der sliber filleteringsknive til de lokale i Nuuk, vil du være interesseret i hendes oplysninger :) ..

God weekend.

/Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Nielsen. :

Hejsa,

Nu bruger du jo godt nok "itdealer" som nick, hvilket kan spore den logisk tænkende lidt ned af vejen, men tror nu du vil få en del mere succes med dit indlæg hvis du præcisere lidt mere hvilken branche, hvilke profiler, kort beskrivelse af hvorfor du søger en kontakt, osv.

Jeg kender eksempelvis en 67 årig dame der sliber filleteringsknive til de lokale i Nuuk, vil du være interesseret i hendes oplysninger :) ..

God weekend.

/Martin

sorry. Søger et firma på Grønland der vil sende breve ud for mig (Der skal være et poststempel fra Grønland på:))

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

itdealer:
Søger et firma på Grønland der vil sende breve ud for mig (Der skal være et poststempel fra Grønland på:))

Hmmm... brev fra Grønland, hvad mon det kan være? tænke tænke tænke.... Huh? Jeg giver op.

Men sikke en tilfælde at en anden Amino også har en lignende ide. Smile :

http://www.amino.dk/forums/t/188597.aspx?PageIndex=2

Lad os se hvilken af jer der når det først inden jul. :)

Held og lykke med det, begge to.

Kommer snart...

Fra Nuuk
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IT Dealer 

Er dette stadig relevant? Skriv evt. til mig med mere information jens@anderseni.com, så ser vi om jeg kan hjælpe dig 

/Jens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)