Jeg har behov for et kontor i Herning, og har i den forbindelse være ved at undersøge mulighederne herfor. Jeg har fundet et super lokale på ca. 140 m2, tæt på Herning centeret som kan lejes til en meget fornuftig pris.
Jeg har været i kontakt med udlejer af lokalerne omkring mulighed for at indrette det som kontorfællesskab, hvilket de er meget interesseret i.
Derfor søger jeg 4 - 5 andre iværksættere som kunne være interesseret i at være en del af et kontorfællesskab til en meget fornuftig leje.
Skriv gerne en pb eller mail til mig på mark @ help2go.dk hvis du kunne være interesseret.
Det er jo nogle ret store lokaler som giver mulighed for at vi kan være relativt mange iværksættere i lokalerne. Hvis vi bliver minimum 6 lejere, vil jeg tro at prisen vil ligge mellem 900 - 1300 kr. incl forbrug og internet.
Jeg skal lige se hvad det er vi giver i dag, men det kunne da være interessant hvis det kan komme ned på 900 i måneden. Det er omkring det vi giver i dag, men det er jo altid fedt at være flere samlet.