Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der er interesseret i at være med i et kontorfællesskab i Herning?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg har behov for et kontor i Herning, og har i den forbindelse være ved at undersøge mulighederne herfor. Jeg har fundet et super lokale på ca. 140 m2, tæt på Herning centeret som kan lejes til en meget fornuftig pris.

Jeg har været i kontakt med udlejer af lokalerne omkring mulighed for at indrette det som kontorfællesskab, hvilket de er meget interesseret i.

Derfor søger jeg 4 - 5 andre iværksættere som kunne være interesseret i at være en del af et kontorfællesskab til en meget fornuftig leje. 

Skriv gerne en pb eller mail til mig på mark @ help2go.dk hvis du kunne være interesseret. 

Fortsat god aften

Med Venlig Hilsen

Mark 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:53

Jeg har nu været i kontakt med udlejer endnu engang, og skal ind og se lokalerne i starten af næste uge.

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:59

Hej Mark

Hvad bliver prisen for leje af de lokaler? 

Jeg har nemlig i dag et lokale på 20 kvm i østbyen men ville da være fint at få noget andet hvis prisen er bedre.

MVh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:07

Hej Thomas,

Det er jo nogle ret store lokaler som giver mulighed for at vi kan være relativt mange iværksættere i lokalerne. Hvis vi bliver minimum 6 lejere, vil jeg tro at prisen vil ligge mellem 900 - 1300 kr. incl forbrug og internet.

Er det noget du kunne være interesseret i? :) 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 10:19

Hej Mark

Jeg skal lige se hvad det er vi giver i dag, men det kunne da være interessant hvis det kan komme ned på 900 i måneden. Det er omkring det vi giver i dag, men det er jo altid fedt at være flere samlet.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:25

Lyder godt du skriver bare når du finder ud af noget.

Fra Herning
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:42
Hej Mark
Er det blevet til noget? Jeg kunne godt være intresseret i et lille kontor ude i byen engang senere på året.
Mvh. Maja
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)