Jeg mangler et job indtil sommerferien, for at tjene penge til studie. Online kundeservice er blevet ret populært på diverse af de store danske sider, og det kunne eventuelt være en mulighed, da jeg i forvejen bruger en masse timer hver dag bag computeren som freelance grafisk designer. Jeg er åben overfor alle muligheder. jeg er arbejdsvillig og ser en dyd i at hjælpe med at bygge en lille virksomhed op. Jeg har stor erfaring indenfor kundeservice og salg, har stået i butik og arbejder på nuværende tidspunkt med grafisk design som freelancer, så reklame og grafisk identitetsudvikling er også noget jeg kan hjælpe til med. Bosat på fyn, 20 år gammel. Ser helst noget arbejde jeg kan udføre hjemmefra, men hvis det er indenfor rimelig afstand er jeg også villig til at køre lidt eller hvis lønnen/timerne er nok så finder jeg en lejlighed i nærheden. Af sprog kan jeg: flydende engelsk, norsk, svensk og det basale tyske. Jeg staver fejlfrit og har et stort ordforråd. Send mig en privatbesked, eller en mail på BB@byunik - Og lad os arrangere et møde. Mvh. |
Ung iværksætter søger "dødeligt" job (stor erfaring indenfor kundeservice og salg)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)