Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig landingsside fra google.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 83
Fra  Betweens Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 

Jeg har en dandomain shop. 

Når man f.eks. skriver "D-xel bukser" på google, så kommer vi op som nr. 3. Problemet er at siden bliver directed til forsiden.

Kan jeg på nogen måde få den til at redirecte over til vores D-xel bukser i stedet for? 

http://www.betweens.dk/shop/frontpage.html - Køb børnetøj, drengetøj og pigetøj hos Betweens.dk

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 15:05

Hej Betweens,

Nu er jeg ikke nogen SEO-ekspert, men udfra hvad jeg kan se, så er det med forsiden i rangerer højest med det søgeterm :) Og det ville være helt forrykt at redirecte forsiden til en underside, i jeres tilfælde! :)

Anbefaler; Arbejd på at at få den specifikke kategori højere op.

Tilføjelse 15 minutter senere:

"Den side som indeholder flest d-xel bukser er denne: http://www.betweens.dk/shop/jeans-312c1.html

Hvis du nu ændrer titletaggen fra <title>Jeans</title> til <title>D-Xel bukser - Find billige D-Xel Jeans her</title>, og du skriver en bedre meta beskrivelse - Så BØR du altså rangerer riimelig højt med det ord, på den side :)"

- Anders

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Betweens Skrevet kl. 15:08

Hvorfor ville det være forrykt? 

De søger på D-xel bukser og kommer til en forside og skal selv finde frem til dem. Man har 2 sek til at vise kunden at vi har det de gerne vil have, ellers springer de tilbage til googles søgeliste igen?

http://www.betweens.dk/shop/frontpage.html - Køb børnetøj, drengetøj og pigetøj hos Betweens.dk

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 15:17

Betweens.dk:
De søger på D-xel bukser og kommer til en forside og skal selv finde frem til dem. Man har 2 sek til at vise kunden at vi har det de gerne vil have, ellers springer de tilbage til googles søgeliste igen?

Hej Betweens,

Du har 100% ret i at du har 2 sekunder til at fange en besøgendes opmærksomhed... :) Men det er da forrykt at sende ALLE dem der lander på forsiden, og vil jeans siden? :) Det var det jeg mente med det...

Der er umiddelbart en del ting som kan rettes i forhold til forsiden titler og meta beskrivelser - Det er så hvad det er... :) Men jeg synes klart at hvis du gerne vil rangerer højere på det ord, hvor folk skal lande direkte inde på jeans siden, så er det altså den specifikke kategori-side som du skal have ændret titler, og meta beskrivelser på.

- Anders

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Betweens Skrevet kl. 15:22

ahh. Tror du misforstår det lidt. 

Jeg vil selvfølgelig ikke redirecte alle der lander på forsiden til jeans siden. Det var om man kunne redirecte dem som lige nøjagtig havde søg på D-xel bukser, på google, til vores jeans side. 

Ved ikke om det er mig der har formuleret det dårligt.

Ja vi halter utroligt meget mange steder. Skyldes en fejl min chef lavede, som slettede alt content på siden. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

EasyCarCare:
og du skriver en bedre meta beskrivelse

meta description har ingen indvirkning på rank, men har stor betydning for konvertering (antal klik).

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:44

Betweens.dk:
Ved ikke om det er mig der har formuleret det dårligt.

Du har bare misforstået Googles arbejdsmetoder :P

Google har lagt jeres forside op på forsiden, fordi den indeholder en del D-xel i metabeskrivelsen, og denne med højest sandsynlighed har stærkere linkprofil end den side I faktisk ønsker op på D-xel. Hvis I skal have den rigtige side op i Google på det søgeord, skal I arbejde på SEO'en for det pågældende URL. Laver I en redirect med det der er nu, ender de som der blev nævnt, på jeans siden. Men det vil alle andre også gøre.

Mit bedste bud er, at kaste lidt penge i, at få en SEO kyndig til at fikse det for jer. SEO kan hurtigt blive en dyr affære i starten, men betaler sig ofte rigtig godt ind igen, hvis det bliver gjort ordentlig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50

Betweens.dk:
Det var om man kunne redirecte dem som lige nøjagtig havde søg på D-xel bukser, på google, til vores jeans side.

Jeg vil anbefale dig at lave deciderede landpages til de forskellige mærker. Og så lave et link fra forsiden til hver mærke/underside, f.eks. fra de ikoner/logoer i har i bunden af forsiden.

Som det er nu, har i en søgefunktion (fra toppen af siden), hvilket er noget sværere at arbejde med. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Betweens Skrevet kl. 15:51

Tak karsten og jer andre. 

Det vil jeg arbejde med!  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Jonas:
fordi den indeholder en del D-xel i metabeskrivelsen

Er en almindelig misforståelse, så jeg gentager, google ranker ikke efter meta description.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)