Hejsa! Jeg sidder og tænker som en gal hvordan jeg løser mit dilemma. Dilemmaet er måske ikke så stort, men giver dog stadig anledning til tanker :) Efter at have snakket med både QuickPay og ePay som mulige betalingsgateway, faldt valget på ePay af følgende årsager: 1. Deres supporter/sælger virkede noget mere engageret end ham fra QuickPay, der var kort for hovedet og svarede i korte sætninger. Nu blev jeg kontaktet af iBill der ville tilbyde mig deres løsning iBill Flex uden beregning. Det lyder alt sammen super, men det viser sig at de kun arbejder sammen med QuickPay. Umiddelbart har jeg ikke lyst til at skifte da årsag nummer 1 vægter højt i min bog. Men nu tilbyder iBill at betale for en aftale med QuickPay for at kunne benytte iBill Flex. Og de fortæller at man godt kan bruge begge gateways samtidigt. Men bliver det ikke noget forfærdeligt bøvl mht. one-clik-checkout og generelt gøre betalingsprocessen simpel og nem for kunden? Så skal kunden vælge ePay for at betale med kort og QuickPay for at betale med iBill faktura... Er en kende forvirret og regner med at teste det i aften når jeg kommer hjem. Men kunne godt bruge lidt input fra jer |
Hej Jan.
Stop stop.
Ingen bekymring. iBill virker også med os ;)
Vi har lige lagt sidste hånd på integreringen og test.
Så der er ingen bekymring. Ring eller skriv blot ind til os for at få det bekræftet og hør hvordan du kommer videre.