Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ePay og QuickPay på samme Prestashop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg sidder og tænker som en gal hvordan jeg løser mit dilemma. Dilemmaet er måske ikke så stort, men giver dog stadig anledning til tanker :)

Efter at have snakket med både QuickPay og ePay som mulige betalingsgateway, faldt valget på ePay af følgende årsager:

1. Deres supporter/sælger virkede noget mere engageret end ham fra QuickPay, der var kort for hovedet og svarede i korte sætninger.
2. De har allerede en fungerende løsning med Euroline. 

Nu blev jeg kontaktet af iBill der ville tilbyde mig deres løsning iBill Flex uden beregning. Det lyder alt sammen super, men det viser sig at de kun arbejder sammen med QuickPay. Umiddelbart har jeg ikke lyst til at skifte da årsag nummer 1 vægter højt i min bog.

Men nu tilbyder iBill at betale for en aftale med QuickPay for at kunne benytte iBill Flex. Og de fortæller at man godt kan bruge begge gateways samtidigt.

Men bliver det ikke noget forfærdeligt bøvl mht. one-clik-checkout og generelt gøre betalingsprocessen simpel og nem for kunden?

Så skal kunden vælge ePay for at betale med kort og QuickPay for at betale med iBill faktura...

Er en kende forvirret og regner med at teste det i aften når jeg kommer hjem.

Men kunne godt bruge lidt input fra jer Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:51

Hej Jan. 

Stop stop. 

Ingen bekymring. iBill virker også med os ;) 

Vi har lige lagt sidste hånd på integreringen og test

Så der er ingen bekymring. Ring eller skriv blot ind til os for at få det bekræftet og hør hvordan du kommer videre. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18

Hej Thomas

Jeg kan ikke lige finde knappen hvor man kan give dig en krammer Big Smile

Det var da dejlige nyheder!

Jeg skal nok lige hive fat i jer snarest. (Håber jeg lige kan få udvidet testperioden lidt endnu da Euroline har været nogle snøvlehoveder med at få sendt ansøgningsskemaet til mig.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:33

"2. De har allerede en fungerende løsning med Euroline. "

Det har Quickpay også. meget nyt, men de har det :)

http://quickpay.dk/news/nu_med_direkte_integration_til_eurolineseb_bank-20130219

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Kim Vinberg:
Det har Quickpay også. meget nyt, men de har det :)

Ja men det er kun få dage siden de fik det. Og da deres standard svar de sidste 2-3 måneder var "Den er på plads i løbet af 14 dage", så dalede tålmodigheden lidt. Smile

Så det endte med ePay selvom de er lidt dyrere og jeg egentligt bedre kunne lide QuickPays OPC modul. Men ePay fosikrede at jeg godt kunne få en meget simpel OPC. Og syntes måske også jeg kunne huske noget med noget iFrame. Så det håber jeg på at de kan levere Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)