Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med billeder i facebook plugins

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

På Krydsord.dk ønsker vi at inkorporere muligheden for at brugere kan like specifikt indhold på vores side, herunder vores ordlister til Wordfeud. 

Vi har forsøgt at sætte en like boks ind, og det fungerer også, problemet er blot at den henter de forkerte billeder med over på Facebook, hvilket naturligvis sender et mindre professionelt signal. 
Krydsord.dk er bygget i Drupal, og vi har muligheden for at specificere Open Graph elementer, men det hjælper ikke noget at sætte et billede ind der. 
Er der nogen der ved hvad der så kan hjælpe?
Et eksempel på hvor det går galt er www.krydsord.dk/ord-med-z hvor det billede der bliver brugt enten er et lille billede for "ord meed Ø" eller et billede af et X. 
Mvh Nina
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:10

Hej Nina

Prøv at bede jeres programmør indsætte meta-tagsene fra Facebook i jeres <HEAD> på hjemmesiden. Se her for forklaring: http://davidwalsh.name/facebook-meta-tags

Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:41

Hej Kasper, 

Det vil jeg helt sikkert gøre.

I mellemtiden har jeg fundet ud af at ved at gøre billederne meget større end de var i forvejen, så øger det sandsynligheden for at de kommer med over på FB. Her mener jeg de billeder jeg henviser til i og:image tagget. Før var de 100x80... nu er de 1000x800 - og jeg vil mene at de i 90% af tilfældende kommer rigtigt over.

Men måske kan det med at flytte met-tagsne hjælpe med det sidste :)

Tak for det.

// Nina 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)