Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er man Ekspert?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

I min optik, er en ekspert blandt de bedste indenfor sit felt. Ellers burde man ikke kalde sig ekspert.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten 

Det du skriver er forkert, ejendomsmægler er en beskyttet titel. Og du må gerne være indehaver af en ejendomsmægler butik, så længe du har en statsautoriseret ejendomsmægler ansat. Det har Rolf Høegh blandt andet gjort.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordbog eller ej, jeg synes ordet Ekspert er blevet totalt udvandet....

Hver dag man kigger i en avis er der en eller ekspert der udtaler sig...

Ekspert udtaler....fodboldlandsholdet spillede ikke godt nok igår...derfor tabte de

Ekspert udtaler....Vi bliver mere glade når solen skinner....

Gad vide hvor man finder alle de eksperter henne.......får de løn for at udtale sig som eksperter.....

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Hej Carsten 

Det du skriver er forkert, ejendomsmægler er en beskyttet titel. Og du må gerne være indehaver af en ejendomsmægler butik, så længe du har en statsautoriseret ejendomsmægler ansat. Det har Rolf Høegh blandt andet gjort.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Ja, titlen Ejendomsmægler er beskyttet. Men titlen Statsautoriseret Ejendomsmægler mener jeg ikke findes. - Jeg mener ikke det er en officiel title. - Den var oppe at vende i medierne for nogle år siden. (10 år eller så)

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten

Det kan du have ret i, men mit indlæg var mere om man skulle være Statsautoriseret ejendomsmægler, for at have en ejendomsmægler butik, det skal man ikke, men som sagt skal man have en ansat som er.

Skal lige siges Rolf Høegh idag er uddannet Statsautoriseret ejendomsmægler, men da han startede op som ejendomsmægler var han ikke, han blev dog træt af, at hans konkurrenter kaldte ham ejendomshandler.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:
Skal lige siges Rolf Høegh idag er uddannet Statsautoriseret ejendomsmægler,

Det er jo spørgsmålet. Eller er han uddannet 'Ejendomsmægler'.

Jeg har søgt lidt, og mener det er noget med, at en ejendomsmægler uddannelse egentlig er en sammensat uddannelse, og derfor ikke kan statsautoriseret.

Men hele spørgsmålet var nu også bare, om der ikke bare blev opfundet titler, hvis ikke den man havde er 'fin' nok - releteret til det oprindelige ekspertspørgsmål.

Glem den med ejendomsmægleren... Jeg synes bare at huske at der var et eller andet om det... Men ved ærlig talt ikke lige hvor jeg ville skulle grave for at finde en liste over statsautoriserede titler... - Statsautoriseret pølsemand har jeg dog aldrig hørt om.... Men det er man vel, hvis man har næringsbrev, og driver en pølsevogn? 

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Pannerup:

Er man ikke ekspert når man har lavet samtlige fejl inden for at ret lille område ? Wink

Bestemt ikke. Se bare HTS, man kan vel dårligt lave flere fejl som partileder og/eller statsminister... Er hun ekspert?

Eller Villy S.... Kan man lave flere fejl som partileder der? - Han er s.. heller ikke ekspert!

Big Smile

Hørt...!!! Big Smile

Websafe.dk - Tusind tak for hjælpen :)

- Flaske rødvin? Mærke, årgang...? :D


- Anders 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Rigtig mange gode forslag og argumenter, hvorfor jeg kan supplere med et par citater

En ekspert er en fagidiot på et enkelt område og en almindelig idiot på alle de andre. Mognes Frohn Nielsen.

eller

En ekspert er en person, som har begået alle de fejl, som det er muligt at begå inden for et begrænset område. Niels Bohr

Tonny

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Jeg har selv arbejdet som ejendomsmægler, når du har gennemgået uddannelse, så skal du arbejde 2 år før du kan kalde dig statautoriseret ejendomsmægler. Og hvis du har taget uddannelsen som trainee, tæller de år vist med.

Han er statautoriseret ejendomsmægler, det står også i hans bog.

Venlig hilsen

Jesper Kørgensen 

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)