Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Daglig opdateringer - hjælper det på SEO ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indført en salgs "dagens kup " på min slikbutik

ikke nødvendigvis 50% , men blot et rigtig godt tilbud, som udskiftes dagligt.

Jeg tænkte at når folk begynder at fange det, vil chancen for de vender tilbage være større + måske bedre placeringer i google ?

Men hjælper det på placering/SEO overhovedet ?

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:00

En hjemmeside, der jævnligt bliver opdateret med nyt frisk indhold vil altid været velanset hos Google :) Lav eventuelt en blog på din side til nyheder og så videre, og vis dit nyhedsfeed i din sidebar. Så bliver din side lidt mindre statisk...

Find det billigste bredbånd på www.billigtbredbånd.dk

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 09:18

Ja, det vil hjælpe en smule på SEO, da Google bedre kan lide en side der bliver opdateret med nyt indhold hyppigt. :) Evt. en blog vil være god at have og opdatere jævnligt. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:19

Tak Peter - Blog gider jeg ikke rigtig, nyheder kommer jo på siden løbende uanset.

Vi får se om det giver endnu flere besøgende :)

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 10:41

Hej Alle,

Jeg håber ikke at i bliver trætte af mine spørgsmål :) Hvis i gør, så må i lige sige til...

jeg forstår ikke hvorfor en bruger logger på, og skriver det PRÆCIST samme svar - Bare lidt omformuleret 18 minutter senere at trådstarteren stillede hans spørgsmål?

Jeg behøver ikke at nævne navne, for det er sådan set rigeligt tydeligt ovenover... :) 

1. Trådstarter stiller spørgsmål

2. En bruger logger på og kommer med et bud på et svar

3. 18 minutter senere logger en anden bruger på, og skriver det samme svar, men bare sådan lidt omformuleret?

Jeg mener, selvfølgelig skal andre skrive også, hvis de har andet imput.. Men det samme svar?? :) Og det er ikke kun i denne tråd.. Også i utallige andre tråde oplever jeg det samme?

- Anders

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:45

Det er sådan et forum fungere. Jeg havde ikke set ham der havde kommentede ovenover mig, da jeg er i skole og bare åbner de indlæg jeg vil læse mere om også kommentere på dem senere når jeg får tid. Så havde ikke opdateret og set han havde skrevet. 

EasyCarCare:

Hej Alle,

Jeg håber ikke at i bliver trætte af mine spørgsmål :) Hvis i gør, så må i lige sige til...

jeg forstår ikke hvorfor en bruger logger på, og skriver det PRÆCIST samme svar - Bare lidt omformuleret 18 minutter senere at trådstarteren stillede hans spørgsmål?

Jeg behøver ikke at nævne navne, for det er sådan set rigeligt tydeligt ovenover... :) 

1. Trådstarter stiller spørgsmål

2. En bruger logger på og kommer med et bud på et svar

3. 18 minutter senere logger en anden bruger på, og skriver det samme svar, men bare sådan lidt omformuleret?

Jeg mener, selvfølgelig skal andre skrive også, hvis de har andet imput.. Men det samme svar?? :) Og det er ikke kun i denne tråd.. Også i utallige andre tråde oplever jeg det samme?

- Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 15:43

Det sker altså også nogengange at man er igang med at skrive et indlæg, bliver afbrudt og så skriver videre igen 10 minutter senere. Imellemtiden kan der godt være et svar som matcher dit eget. 

Dog vil jeg også sige at det kan være rart at få flere vinkler på et svar, det er da bare at kigge bort fra de svar som du ikke lige kan bruge.

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 18:52

Hvad tænker du her?

En måde at få god karma på her på amino?

Der skal et svar på en tråd til før den stiger og hvis du har interessen for at rådgive , vejlede og hjælpe. Så er det en god måde at få fremlagt det man kan.

Men vil da give dig ret i at det ofte er gentagelser der stødes på.

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:01

Jesper Laugesen:
Men hjælper det på placering/SEO overhovedet ?

Hvis du bare kører et banner med en reklame, der skiftes hver dag - så er svaret NEJ.

Nyt content har kun SEO bonus, hvis det er godt. Derfor frarådes det også at skrive "pladr" indlæg på blogs, bare for at skrive et eller andet.
Dårligt content kan trækket sitet ned samlet set - så den der gamle teori om at alt nyt er godt nyt = no go .

Det vil dog heller ikke have negativ effekt på din ranking.

Derimod vil det formentlig, som du selv er inde på, have gavn på anden vis.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)