hej skønne Aminoer Je roder lidt med en ide omkring en boligportal. Hvad syntes i der skal være af funktioner på en sådanne? naturligvis de meste oplagte som areal, pris, beliggenhed, afstand til vand, indkøb, skole, off transport. billeder, brutto, netto, alternativ finacering eks, afdragsfrie lån, bolig/ejendoms beskrivelse. Er det en god ide at blande privat bolig og erhvers ejendomme på samme side, dog tydeligt opdelt, hvad med sommerhuse udlejning og ferieboliger? Hvordan med annonce prisen? fast pris pr annoncøre uanset antal (dette gavner de store og skader de små), stk. pris? en femmer pr dag eller skal prisen længer ned? naturligvis plus moms. Er der plads på det danske marked til endnu en boligportal, der har en tæt tilknytning til en særligt udviklet APP, der går ind i en samlet enhed med websiten. og såldes giver den søgende altså køber eller lejer nye og ukendte muligheder for at finde lige det rette sted at slå sig ned? Kom gerne med jeres 10 cent, evt. i privat post hvis i mener den ide er unik, og gerne vil hjælpe mig til positiv fremgang. Jeg har en ret stor erfaring med annoncer på boliger der er til salg, jeg har arbejdet med disse tal siden november 2008. Hvis du har lyst til et samarbejde omkring dette projekt høre jeg gerne fra dig og så tager vi samtalen derfra, det jeg pt. godt kunne bruge er en rigtig dygtig programmør, dygtige sælger der kan opsøge nye kunder og pleje de kunder de får i hus, eks. på regions plan. Kom med en ide til havd det vil koste mig per kunde, jeg forventer det tager mellem 1 og 4 timer at få en enkelt kunde i hus, og der efter 1-2 besøg pr. måned af 10 til 30 minutters varrighed, bare lige for at fortælle kunden at vi sætter stor pris på deres samarbedje med os. For programmøren, der ser jeg gerne en aftale omkring medejerskab procentvis, eller et fast tilbud på en bundet opgave, for de sælger der tager rundt vil der blive tale om ren provision, måske med et mindre grundbeløb, for at få sælgeren hen til den mulige kunde. Kom med jeres ideer og tanker, alt er velkommen også de negative sider af sagen, for dem ved vi alle er der, men spørgsmålet er bare at se de negative sider af sagen inden man kaster alt for mange penge i nakken på et projekt der måske er dødsdømt på forhånd, fordi man ikke lige har være opmærksom på en eller flere fælder. så derfor kom endelig med jeres indput, de vil alle som een blive yderst værdsat ... jeg takker på forhånd for jeres tid, ideer og lyst til at hjælpe og måske endda give mig nye vinkler til at dreje mit idegrundlag TAK René Buch |
hej, send mig lige en pm. Har en ide der minder lidt om din, hvor der er ingen konkurrenter pt