Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parse error: syntax error, unexpectedpå wordpress blog

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået denne tekst på min wordpress blog Parse error: syntax error, unexpected og samtidig er mine ikoner til bl.a. Twitter og Facebook forsvundet.
Er er nogen der ved om det er en virus eller hvad det betyder og evt. kan hjælpe mig med at få det væk ?

Skriv gerne til mig på lindhardt83@gmail.com Smile 

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 00:50

har du et link til siden

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:08

http://charlottelindhardt.dk/

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 03:07

Det kan jeg nok godt ordne kvit og frit, det tager nok et øjeblik, send mig en mail på kaspergrubbe@gmail.com eller tilføj mig på Skype: kasper.grubbe så skal jeg nok kigge på det.

Tilmeldt 11. Dec 12
Skrevet kl. 10:23

undre mig lidt over de mange indlæg hvor en wordpress side opføre sig underligt 9/10 er hosted hos meebox nogen der har komentare til det ?jeg havde selv en mærkelig oplevelse på min ene wordpress instalation men har desvære ik evnen til at finde ud af hvad der skete 

vil lige tilføje jeg på ingen måde ønsker at hænge meebox ud det kan jo skyldes mange ting og det behøver jo ikke at have noget med dem at gøre 

tallene 9/10 er sådan jeg opfatter det men ikke noget jeg har bevis for har bare kigget på whois hver gang der var en tråd om en wp instal der begyndte at opføre sig underligt 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 12:41

Jeg har fikset problemet. Der var en angriber der havde rettet i footeren og sat et link til hans website.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

jonas33:

undre mig lidt over de mange indlæg hvor en wordpress side opføre sig underligt 9/10 er hosted hos meebox nogen der har komentare til det ?jeg havde selv en mærkelig oplevelse på min ene wordpress instalation men har desvære ik evnen til at finde ud af hvad der skete 

vil lige tilføje jeg på ingen måde ønsker at hænge meebox ud det kan jo skyldes mange ting og det behøver jo ikke at have noget med dem at gøre 

tallene 9/10 er sådan jeg opfatter det men ikke noget jeg har bevis for har bare kigget på whois hver gang der var en tråd om en wp instal der begyndte at opføre sig underligt 

Meebox er, på trods af deres løbende udfordringer, meget populære her på amino, så det er nok mere et udtryk for, at Meebox har mange 'Gør det selv' kunder fra amino, end det er fejl fra Meebox's side.

Ofte er årsagen at folk ikke har holdt deres hjemmeside opdateret, men det undre når det er hele servere hos meebox, der bliver ramt på en gang.

Tilmeldt 11. Dec 12
Skrevet kl. 13:42

ok jamen det var også min første tanke der var et indlæg på et tidspunkt (kan ik finde det) hvor der var det problem at man ikke kunne uploade til sin wordpress uden at få en fejlmeddelse og der var mange der mente det var et host problem det fik mig til at spekulere lidt over hvordan tingene hang sammen  

bruger også selv meebox og det er jeg super tilfreds med men 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)