mener da sagtens du kan sige nej alligevel, da du har ombestemt dig - hvad vil de gøre?
selv på amazon og ebay er buddet bindende, men du kan bare skrive til support at det var en fejl og buddet ikke er gældende, de kan ikke gøre noget, det værste der sker er at du får en dårlig anmeldelse den ene gang
det foregår b2b, jeg er bange for at en handel er en handel og ville være sikker på at jeg ikke blev stævnet. Det er en meget stor handel det drejer sig om flere hundrede tusinder.
det foregår b2b, jeg er bange for at en handel er en handel og ville være sikker på at jeg ikke blev stævnet. Det er en meget stor handel det drejer sig om flere hundrede tusinder.
så tror jeg bestemt du skal spørge en med speciale i firma aftaler!!
§ 7. Tilbud eller svar, som tilbagekaldes, er bortfaldet, såfremt tilbagekaldelsen kommer frem til den anden part forinden eller samtidigt med, at tilbudet eller svaret kommer til hans kundskab.
Hej Jesper, hvor lang tid kan jeg vente? Er der nogen udløbstid for det?
Jeg mener, at når man laver en handel, så er et håndtryk et håndtryk og hvis jeg var uenig i handelen, så skal jeg vel reagere i rimelig tid, hvor lang tid har jeg?
Nu er det bare så uheldigt at jeg har handlet over mail, så det er skriftligt.
Er sikker på at hvis jeg udtræder af handlen, så vil modparten anlægge sag mod min virksomhed.
hvis du har afgivet et tilbud og du mener det er regnet forkert ud, og du så kommer med et rigtigt og mere nøjagtigt tilbud som ligger væsentligt højere er der vel mere end god sandsynlighed for at de takker nej tak?