Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medarbejder laver ikke noget når jeg ikke er der.

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

vvsmanden1:

Ja det var også min frste tanke at fyre hende, men det fungere ellers rigtig godt normalt.

Altså når jeg er der...

Hvordan ville i motivere en medarbejder til at lave noget, når man ikke selv er der?

vvsmanden1:

Ja det var også min frste tanke at fyre hende, men det fungere ellers rigtig godt normalt.

Altså når jeg er der...

Hvordan ville i motivere en medarbejder til at lave noget, når man ikke selv er der?

en medarbejder der ikke kan arbejde selvstændig, er intet værdi for en virksomhed

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

accountman det er jeg klar over og har heller ikke brugt overvågningen til det før.

Jeg blev bare lidt mærkelig i maven, da jeg i lang tid har bemærket at der intet skete, når jeg ikke

var der. Så kiggede på det idag. Og det er gennemgående det der sker.

Er bare itvivl om det er mig som leder, der skal ændre noget eller om det er 100 % hendes egen skyld.

Når man er en så lille virksomhed, så bliver man meget tætte med sine medarbejdere og det er et godt venskab vi har fået. Jeg er derfor meget skuffet over hendes attitude når jeg ikke er der.

Og telefonen skal jo ligesom besvares også når jeg ikke er der.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

det at du kalder hende din ven og viser hende tillid gør jo bare det hele meget være .. men vil næsten æde miin gamle hat på at du vil løbe ind i de samme problemer med andre du er sikkert for god af dig (min forstilling) men det er fandeme vigtigt at adskille fornøjelse og arbejde og bliv aldrig for gode venner med dine ansatte der skal være lidt frygt for at mester blir sur og at de ved at mester kan blive meget sur 

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens følge dig, jeg er for god af mig. 

Er der andre som har prøvet noget lignende med deres ansatte?

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det lyder som om der ikke er noget at lave. Som en skriver: giv hende deadlines. Overdæng hende med opgaver, der skal løses. Hvis der ikke er nok til det så fyr hende grundet mangel på arbejde. Er der opgaver nok og løser hun dem ikke så giv hende først en advarsel og dernæst fyring næste gang. MEN hun er ikke din ven. Dit livsgrundlag afhænger af overskud.

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Så længe du er glad og tilfreds med din medarbejder - når du altså selv er tilstæde - mener jeg også du bør tage en snak med hende, inden du beslutter dig for om du vil fyre hende.

Du skal ikke kommentere på video-overvågningen efter min mening.

Prøv at spørg hende hvad der motiverer hende på en arbejdsplads. Måske kan du sætte nogle mål for hende. Både kortsigtede og langsigtede.
Det kan jo godt være hun er typen der skal have en gulerod at gå efter, for at holde sig igang. Måske skal hun bare have den rigtige motivation.

Ellers vil jeg hyle med i koret af dem der mener du bør fyre hende.

Der er jo masser derude, der står og mangler job, så du finder sagtens en ny.

Men husk, du ved hvad du har. Du ved ikke hvad du får!

/Morten

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg smed min barndomsven på porten fordi det gik for langsomt han var ansat som montør han fik et par mdr men det blev ik godt nok .....vi er stadig venner der gik da lige lidt tid før såret var heled

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Min første tanke er, at en sand iværksætter har en arbejdskapacitet på ca. 3-4 årsværk pr år.

Lidt påfaldende at du har tid til at bruge dagen på at overvåge din eneste medarbejder!

Du har givetvis den medarbejder du fortjener.

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, for tiden er det arbejdsgivers marked. Hvis man er utilfreds min en medarbejder står der en lang kø til at overtage pladsen dagen efter. Det er desværre kendsgerningerne, men som det er idag skal man godt nok vise at man gider gøre noget for at beholde sit arbejde.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

GoodYear er mit dæknavn:

Min første tanke er, at en sand iværksætter har en arbejdskapacitet på ca. 3-4 årsværk pr år.

Lidt påfaldende at du har tid til at bruge dagen på at overvåge din eneste medarbejder!

Du har givetvis den medarbejder du fortjener.

No som medarbejder og vil sige især som håndværker er det første man lære at opsøge arbejde det er sådan noget mester godt kan lide at man lige får klemt noget ind som han havde glemt eller ikke vidste skulle ordnes ...har ikke opfattelsen af at du har siddet skjult op filmed hende men overvåget pladsen og kigget på det ved lejlighed ....må jeg komme med et gæt din medarbejder er under 30 år og der er nok aldrig blevet stillet de vilde krav til hende ....

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)