Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et fremragende datingkoncept - Mod hjælp får du en del af fortjenesten.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:
Aargh, sådan kan man vist ikke helt se på det. Hvis idéen/idéerne er så fantastiske, så skal der nok være nogle, der gerne vil yde en (i første omgang) ulønnet indsats (med en grundigt udfærdiget kontrakt).

Umiddelbart har Amino ikke vrimlet med programmører der arbejder ulønnet uanset projektet. Jeg forstår dem godt. Hvis de (til en vis grænse) kan vælge og vrage, ville jeg også se en indtjening før jeg lagde x antal timer.

Venligst

Brian Phillip

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
Jeg forstår dem godt. Hvis de (til en vis grænse) kan vælge og vrage, ville jeg også se en indtjening før jeg lagde x antal timer.

Det er naturligvis også den ideelle fremgangsmåde. Jeg kan kun sige, at jeg snart lancerer en side, som jeg har betalt en rigtig god sjat penge for at få programmeret, men den pågældende programmør foreslog at programmere siden "gratis", hvis vi fremover delte indtjeningen 50/50! Det siger trods alt lidt om, hvad et projekts potentiale kan betyde, hvis man gerne vil finde samarbejdspartnere, selvom man næsten ingen penge har.

Så for mig handler det mest om, hvor unik trådstarters koncept rent faktisk er! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg kan programmere det, men jeg kan ikke kontakte dig. 

Måske du kan kontakte mig?

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

ville det ik lidt svare til at man sagde jeg har en ide til et byggeri skal bare bruge en håndværker der giver værktøj materialer og laver byggeriet så deler vi overskudet ?

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian, nej selvfølgelig smider man ikke kongeideer i grams. Business-projekter bygger på gensidig tillid, så giv du mig nu bare lov til at vinde de interesserede programmørers tillid, og vise dem hvad jeg kommer med, så skal vi nok præsentere dig for det færdige projekt, når den tid kommer.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)