Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et fremragende datingkoncept - Mod hjælp får du en del af fortjenesten.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der findes mange dating-koncepter på nettet, men jeg har fundet en niche, der skal afprøves.

Hvis du kan smække en Dating-side op og vedligeholde den, får du en betydelig del af fortjenesten.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Maria Vittusdóttir Johannesen:
jeg har fundet en niche, der skal afprøves.

Som regel kræver det meget mere information omkring dig og hvad du kan bidrage med, før de it-kyndige skeler til din forespørgsel.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan ske Brian. Men der er så mange om buddet på Datingmarkedet, at det vist ikke er viist at røbe for meget om konceptet i al offentlighed. Den der viser interesse i at kreere en datingside får nærmere anvisninger, og får så, med det resterende team, en del af fortjenesten.

Jeg glemte dog at tilføje "Send venligst svar i Indbakken".

Takker for de svar der allerede ligger i Indbakken, og ser frem til flere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bringer du så til bordet, udover ideen?

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Resten af konceptet DT. Som jeg gerne deler med dem, der har seriøs interesse i og evner til at løse selve opgaven med at opbygge siden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

de niche sites der er i dk indenfor dating omsætter ikke for særlig meget til sammenligning med f.eks dating.dk - tvivler stærkt på at det er det værd med et niche site, medmindre det er på hobby plan

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot, jeg mener ikke at jeg nævnte noget om Danmark som eneste marked?

Og nu var jeg mere interesseret i at høre fra folk, der har interesse i og mod på at se hvad et Dating-projekt kan give :)

Der er fortsat plads til flere beskeder i indbakken.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:

de niche sites der er i dk indenfor dating omsætter ikke for særlig meget til sammenligning med f.eks dating.dk - tvivler stærkt på at det er det værd med et niche site, medmindre det er på hobby plan

Det er rigtigt nok, at det er dating.dk, der scorer kassen, men der er nu også en 2-4 andre dating-sider, der tjener rigtig gode penge (så en liste fornyelig).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria Vittusdóttir Johannesen:
jeg har fundet en niche, der skal afprøves.

Jeg føler stadig du glemmer en vigtigt ting. "Afprøve" er selvfølgelig fint. Men hvad kan du miste ved at konceptet afprøves? Ingenting, hvis du intet yder. En programmør (eller deslige) får derimod lov til at smide både tid og kræfter efter projektet, hvis det ikke giver pote og bliver en succes.

Hvis du vil have seriøse kontakter på Amino, bliver du simpelthen nød til skrive mere om hvad DU kommer med. Idéer er intet værd uden den rette udførsel.

Jeg føler selv at jeg sidder på et par konge-idéer, men jeg har ikke smidt dem op herinde, da det i det store og hele vil kræve en dygtig programmør til at føre den ud i livet, og mens det står på, er der ikke meget jeg kan tilbyde ved siden af, så hvorfor skulle nogen hoppe på den idé?

Venligst

Brian Phillip

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:
Jeg føler selv at jeg sidder på et par konge-idéer, men jeg har ikke smidt dem op herinde, da det i det store og hele vil kræve en dygtig programmør til at føre den ud i livet, og mens det står på, er der ikke meget jeg kan tilbyde ved siden af, så hvorfor skulle nogen hoppe på den idé?

Aargh, sådan kan man vist ikke helt se på det. Hvis idéen/idéerne er så fantastiske, så skal der nok være nogle, der gerne vil yde en (i første omgang) ulønnet indsats (med en grundigt udfærdiget kontrakt). Hvis der ikke er nogen, der "springer på", så er idéerne nok ikke så unikke, når det kommer til stykket. :-)

Når det så er sagt, så ville det helt sikkert gøre det lettere for trådstarter, hvis hun var i stand til at betale et symbolsk beløb og levere noget til gengæld, evt. tekster til siden, eller lignende.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)