Jeg ligger inde med en 'informations-hjemmeside' om solceller. Jeg har desværre for travlt til at gøre mere ud af siden, så derfor spørger jeg; Hvor kan jeg sælge min hjemmeside? :)
Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.
Bedste bud er helt klart amino virksomhedsbørs, eller bare gennem en tråd her på amino. Du kan dog også tage direkte kontakt til nogle som sælger noget af det du skriver om, de fleste vil gerne have nogle informations hjemmesider hvor man så kan linke videre fra, og det er nok disse firmaer der vil give mest for siden.
Bedste bud er helt klart amino virksomhedsbørs, eller bare gennem en tråd her på amino. Du kan dog også tage direkte kontakt til nogle som sælger noget af det du skriver om, de fleste vil gerne have nogle informations hjemmesider hvor man så kan linke videre fra, og det er nok disse firmaer der vil give mest for siden.
Tak for svaret!
Jeg må jo ikke sælge herinde på Amino uden at være plus-medlem.
Og det lyder som en god idé med at kontakte nogle forhandlere - men hvis det ikke er nogle faste besøgende på hjemmesiden, er den så noget værd?
Sollcelletips.dk hedder hjemmesiden, hvis du/i kan fortælle mig om den er noget værd :)
Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.