Hejsa |
Hej Jan,
Vi bruger Zopim som chat support, og synes det fungerer udemærket..
Hejsa |
Hej Jan, Vi bruger Zopim som chat support, og synes det fungerer udemærket.. |
www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online
Hej Jan, Bruger selv Zopim som er nemt at gå til og fungere ganske udmærket. Men det kommer jo nok lidt an på hvilke krav du har til et chat system. Mvh. Nikolaj |
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk
Jeg bruger selv Snapengage, som er koblet op på min Skype konto. Det betyder at når jeg er online på Skype er jeg også online på hjemmeside i form af chat. Ved en away/optaget-status eller andet er chatten ikke synlig på hjemmesiden. |
Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen
Bruger også Snapengage - det er helt genialt og har proaktiv chat osv. Anbefalingsværdigt. |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Som der er andre der siger, Zopim er fin at arbejde med :-) |
Bruger Zopim på www.elux.dk - som giver godt med konverteringer, af de kunder der ikke orker at ringe eller skrive mails. Har dog investeret i den lille pakke til 8$ / måne - så klienten kan laves om design mæssigt og fjernes helt, når man er offline. |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk