Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop platform er bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter et system, hvor jeg kan lave min webshop. Hvilket system anbefaler i?

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt efter behov, men jeg synes at opencart er lige til og nemt at redigere i hvis det også ønskes. 

Se mere på deres hjemmeside: opencart.com

/Daniel 

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukshanan!

Jeg vil anbefale dig WooCommerce, som jeg selv har benyttet mig af. Super simpelt og nemt at lære. - Også selvom man ikke har tidligere erfaring indenfor at programmere!

Min webshop hedder www.newyorkbilleder.dk - det hele er sat op efter en "skabelon" - du kan evt. se min webshop som eksempel. Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du hopper ud i det!

God vind herfra!

Vh

Tobias

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukshanan Ramesh:

Jeg leder efter et system, hvor jeg kan lave min webshop. Hvilket system anbefaler i?

Det er svært at sige hvilket shop-system der er bedst. Kommer meget an på hvilke krav man har til sin løsning?

Jeg kan anbefale dig at tage et nærmere kig på PrestaShop, som er en open-source løsning der giver dig uendelige muligheder for at tilpasse shoppen lige som du vil have den.

Det er et super nemt system, at komme i gang med som nybegynder og der er godt med support på det danske PrestaShop forum, såfremt man er i tvivl om noget.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som Søren også skriver, så er Prestashop meget populære, samt Magento.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)