Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Acer bærbar går ud

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ved ikke helt om dette er det rette sted, at spørge, men tænker, at der må sidde nogle "computer nørder" derude. :-)

Jeg har et problem med min Acer bærbare i den forstand, at den går ud efter opstart. Når den starter spørger den om jeg vil starte i fejlsikret tilstand, og hvis jeg vælger det, begynder at søge efter fejl. Jeg har fået en fejlkode der hedder noget i stil med: StartuprepairV2 autofailover no root cause

Nogle gange går den ud lige med det samme (efter 10 sekunder), men andre gange kan jeg nå, at fejlsøge (så er den tændt i måske 10-15 min) og så får jeg så den ovenstående kode. Men jeg kan ikke komme ind i windows.

Den kører med Vista. Er der nogen der har en idé om hvad jeg kan gøre?

/Skvisten

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 10:46

Hej Skvisten.

Bliver computeren "MEGET" varm når den er tændt?
Og når du skriver "går ud" slukker den så eller står den blot og genstarter konstant?

Dbh.
Mads Hvejsel

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:22

Kører fanerne?

Tilmeldt 20. Sep 11
Skrevet kl. 11:25

Den når ikke, at blive varm når jeg starter den. Blæseren kører også som den plejer når jeg starter den.

Har en idé om, at det er en software fejl, da jeg kan komme ind i den der menu ved at trykke F12 (hvad er det nu den hedder?). Når jeg er i den menu går den aldrig ud.

Hvis jeg vælger, at starte op i fejlsikret tilstand, så loader windows (den der lille grønne bar der kører frem og tilbage), og så går den igang med at fejlsøge i startrepair mode, og kommer så frem med en fejlkode. Den går ud en gang i mellem i den proces, andre gange kører den helt færdig.

Med går ud, mener jeg at den slukker på et splitsekund, altså ikke genstart.

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 11:27

Hvis den slukker fuldstændig, vil jeg ikke mene det er en software fejl.

Har aldrig set at Windows "slukker" computeren, normalt for den en blå-skærm og genstarter.

Tror mere på det er en hardware fejl.
Hvor gammel er den evt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:45

Den der F12 du kan gå ind i hvor den aldrig slukker (og jeg er IKKE IT mand) er det bios? Jeg synes det lyder som om den ikke kan finde sin hard-disk nemlig. Har du ikke lavet de to repair disks som man skal ha for at redde et evt crash fra starten? Hvis det er din HD så hjælper det jo pokker om du har det eller ikke, men ellers skal du jo givet starte op ved at boote fra nr 1 af dem, hvad den nok gør automatisk hvis du lægger den i

Ellers koster en ny HD ikke voldsomt, jeg bytted på en Acer for små 350 kr - hvilket jeg fandt OK da den eller var relativ god i resten, men så skal du jo ind med alt software igen - men der er normalt en disk med til acer med windows og programmer (ikke repair disk sættet men en frisk start9

Føler med dig, kender til hvor surt det er

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Sep 11
Skrevet kl. 11:56

Computeren er fra 2007-2008 men har ikke været brugt de sidste par år, efter den gik i stykker. Stod og skulle bruge en computer og besluttede mig så for at give det et forsøg.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)