Du kan bede Domænerobotten danne forskellige domæne kombinationer, af de ord som du indtaster. Domænerobotten.dk søger herefter kombinationerne igennem, og du får en liste af både optagede og ledige domæner. Se et eksempel på en rapport.
Jeg vil gerne have input til funktioner og muligheder, som i synes kunne være smarte at have (domænerobotten kommer til at kunne søge på andre end .dk-domæner).
Måske følge rapporten op med tilbud om hosting og/eller domæne oprettelse. Eventuelt få en aftale med forskellige hosting firmaer omkring provision.
Den del ved jeg at Casper har mere end styr på.
Tak fordi at du bliver ved med at spytte guldkorn ud Casper, hvad end det er services som denne, eller bare generelle tips! - All hail the king of affiliate, Casper Schneidereit!
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Det var da noget af det mest geniale jeg har set længe... Har desværre ikke rigtig nogle forslag (jo et enkelt - sørg for at behold det simple design og put de andre valgmuligheder som f. Eks. 'brug bindestreg' 'tld' 'søg både ae og æ' ind under noget avanceret der først kommer frem når man klikker på det). Men det er jeg sikker på du har styr på, al bare en tak herfra for et super tool :-)
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
fint værktøj - men synes ikke rigtig det sparer så meget - man skal alligevel indtaste kombinationer i adwords tool når man kigger på antal søgninger og desuden er EMD ikke så attraktive mere, så hellere et kort fint navn der er nemt at huske uden bindestreg man kan brande