Godaften Marlene Sand !
Nedenstående er kopist direkte fra din hjemmesides forside.
Du kan selv kontyrolerede det vd at kører musens piltast ind på forside og højre klikke og rulle ned i menuen og venstre klikke på ”vis kilde”
<title>Marlenesand - MarleneSand.dk</title>
<meta name="description" content="Marlenesand" />
<meta name="keywords" content="marlenesand,Smykker, Armbånd, Halskæder, Silicone Produkter, Silicone Punge, Silicone Tasker, Silikone armbånd, Silikone ure, Tasker, Denim tasker, Silicone tasker, Mode Tasker, Tørklæder, Silkesjal batikfarvet, Silkesjal balu, Silkesjal, Slips " />
- Den første (linie) du ser hedder ”title”: Den er udfyldt med MarleneSand.dk. Er det et kendt brand?. Hvis ikke så udfyldt title linien i stedet, med de søgeord/sætninger som du gerne vil findes på i den pågældende side, eks. Tasker …… Du har plads til max. 70 karakter.
- Derefter (meta name) ”description” Her kan du udfylde med 160 karakter. I dit nuværende tilfælde er den også kun udfyldt med Marlenesand. Disse linier er reklameteksten der ses i Google. Det er derfor vigtigt dit salgsbudskab står her, også det der får folk til at klikke og besøge din side.
- De sidste .linier er med keywords/søgeord, som er udfyldt på din side.
Derudover skal du udfylde tekster på din sider med forskellige overskrifter, kaldet H1,H2…..H6 er.
Nærværende var også volapyk for mig. Men da jeg begyndte at forstå kom der gang i siden www.raad-mal.dk
Er din side lavet af folk fra Østen ?
Du er velkommen til at kontakte mig, og det er gratis.
Ib Abildgaard
Råd & Mal