Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  unosoft Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:07
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Jomaa

Vi har lavet linkbuilding/seo for nogle Malerfirmaer. Jeg får lige min kollega til at smide dig et tilbud.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 22:13

Start med at læse denne post den bør give dig en basal forståelse for hvad du kan, og ikke kan angående SEO

Du kan ikke direkte bede google om at folk skal komme ind på siden, men hvis google ser siden som relevant vil den vise siden, frem for andre (mindre relevante) på din side. 

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  unosoft Skrevet kl. 23:09

Tak Mark, jeg læser på det. :) 

Gode råd specifikt på siden, modtages gerne!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Der er flere forskellige ting du kan gøre. Du kan investere lidt penge i Adwords og optimere annoncerne til "maler bynavn". Du kan også SEO optimere siden og lave en masse relevant indhold som Google vil rangere højt.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:33

Simon Rohde Nielsen:
Der er flere forskellige ting du kan gøre. Du kan investere lidt penge i Adwords og optimere annoncerne til "maler bynavn". Du kan også SEO optimere siden og lave en masse relevant indhold som Google vil rangere højt.

Ja Simon !

Meget godt men trådstarter efterspørger nok helt konkret hvordan?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:07

Jeg sidder selv og roder lidt med dette. Er der en der kan fortælle hvordan jeg/ man mere konkret optimerer sin forretning? Øvrige indlæg her har jo mest været tilbud fra andre om at lave det.

Jeg har startet www.marlenesand.dk og har brug for gode ideer!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:40

msand:
Jeg har startet www.marlenesand.dk og har brug for gode ideer!

Wink  

Godaften Marlene Sand !

Nedenstående er kopist direkte fra din hjemmesides forside.

Du kan selv kontyrolerede det vd at kører musens piltast ind på forside og højre klikke og rulle ned i menuen og venstre klikke på ”vis kilde”

<title>Marlenesand - MarleneSand.dk</title>

<meta name="description" content="Marlenesand" />

<meta name="keywords" content="marlenesand,Smykker, Armbånd, Halskæder, Silicone Produkter, Silicone Punge, Silicone Tasker, Silikone armbånd, Silikone ure, Tasker,  Denim tasker, Silicone tasker, Mode Tasker, Tørklæder,  Silkesjal batikfarvet, Silkesjal balu, Silkesjal, Slips " />

• Den første (linie) du ser hedder ”title”: Den er udfyldt med MarleneSand.dk. Er det et kendt brand?. Hvis ikke så udfyldt title linien i stedet, med de søgeord/sætninger som du gerne vil findes på i den pågældende side, eks. Tasker …… Du har plads til max. 70 karakter.
  • Derefter (meta name) ”description” Her kan du udfylde med 160 karakter. I dit nuværende tilfælde er den også kun udfyldt med Marlenesand. Disse linier er reklameteksten der ses i Google. Det er derfor vigtigt dit salgsbudskab står her, også det der får folk til at klikke og besøge din side.
  • De sidste .linier er med  keywords/søgeord, som er udfyldt på din side.

Derudover skal du udfylde tekster på din sider med forskellige overskrifter, kaldet H1,H2…..H6 er.

Nærværende var også volapyk for mig. Men da jeg begyndte at forstå kom der gang i siden www.raad-mal.dk

Er din side lavet af folk fra Østen ?

Du er velkommen til at kontakte mig, og det er gratis.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:17

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Simon Rohde Nielsen:

Ja Simon !

Meget godt men trådstarter efterspørger nok helt konkret hvordan?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Og det svarede du vel heller ikke på? :-). Du skrev bare, hvad der ikke "virker/virkede! :-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)