Der kommer mere og mere indhold på min side www.e-bil.dk og jeg har nogle menupunkter og en banner samt et par tråde i forummet med meget indhold, dette vil jeg gerne samle under 1-2 menuer, evt. billedebanner som med hjuldatabasen.
Får at det ikke bliver for meget tekst, ville jeg gerne hører jer kloge hoveder :-) hvordan jeg bedst bygger en underside op med billeder og tekst ( lange lister og artikler )
Siden er lavet i Joomla, så kunne jeg få et modul som ville kunne opfylde mit behov ?
Det er egentlig ikke til det du spørger om. Men hvorfor har du fået lavet sådan, at man ikke kan højreklikke på din side? Personligt synes jeg det er irriterende. Jeg bruger hjemmesider på den måde, at jeg scroller siden igennem, og højreklikker og trykker på "Åben link i nyt faneblad". Når jeg så er siden igennem, så læser jeg fra en ende af.
Derudover så er det alment kendt, at man bare kan holde shift inde, så kan man undgå din blokering.
Jeg har en stor database som kun brugerne kan se og den vil jeg ikke have kopiret og lagt ud på nettet, derfor denne blokering, ved at holde shift nede er det ikke nok til at "stjæle mit indhold ;-)
Du bør virkelig gøre op med dig selv om det at blokere for højreklik er det værd; der er masser af måder at omgå det på kontra irritationsmomentet hos brugere, der ved uheld kommer til at højreklikke.
Der er ikke noget problem med at bruge siden, du kan sætte billeder og links samt tekst ind på den som normalt og det er desværre den løsning jeg kan komme op med for nu, men mine brugere har ikke sagt noget negativt om det, kun 1 og det problem blev hurtigt løst.
Søren Karstensen:
der er masser af måder at omgå det på kontra irritationsmomentet hos brugere, der ved uheld kommer til at højreklikke.
Prøv ;-) men kontakt mig med resultatet i Privaten tak ;-)
Jeg har en stor database som kun brugerne kan se og den vil jeg ikke have kopiret og lagt ud på nettet, derfor denne blokering, ved at holde shift nede er det ikke nok til at "stjæle mit indhold ;-)
Det eneste du får ud af det er irreteret første og eneste gangs besøgende.
Bare til orientering kan man meget nemt omgå din "højreklik-forbud".
Følgende er fra din hjemmeside (kun for at vise dig at det kan lade sig gøre på 1-2 sek.)
Ooops. Mit indlæg krydsede dit indlæg. Jeg fjerner lige det jeg kopierede fra din hjemmeside.
Din kopispærring er irriterende og ikke effektiv. Hvis man vil kopiere dit indhold (hvilket naturligvis er i strid med Ophavsretsloven), så er der mange meget nemme måder at omgå din "spærring" på.
Nu er jeg ikke sikker på, at jeg forstår dit spørgsmål korrekt, med måske kan en kort beskrivelse af min egen hjemmeside hjælpe. Jeg har selv en del indhold på min side, og jeg har organiseret den med en vandret-top menu med x antal links. For hvert top-menu link havner man ind på en ny sektion af hjemmesiden, med en tilsvarende ny, lodret venstre-menu.
I venstre-menuen under hver sektion er links (menupunkter) til en lang række lange artikler. Artiklerne har jeg opbygget med en kort introduktion, derefter en oversigt over artiklens indhold (en menu med link til de forskellige afsnit i artiklen) og dernæst de forskellige afsnit i artiklen.
I det nuværende design er linjelængden for lang, syntes jeg. Eksperterne siger, at mellem 45 og 75 tegn per linje er det optimale, men jeg kommer ikke under 90.