Vi leder efter spændende leverandører der kan tilfredstille europæisk og nordisk smag udi billige kvalitets accesories – altså tilbehør som smykker, hårpynt, hårspænder, tasker, punge, bælter o.lign. til salg via vores webshop.
Vores hidtil største problem i vores søgen er at de producenter vi har haft kontakt til er svære at få til at sælge mindre kvantiteter af deres enkelte produkter og det er netop hvad vi har brug for. Meget forskelligt i mindre antal ( helt ned til 5-10-20-30 stks. ).
F.eks. er Alibaba forsøgt, men vi render hele tiden ind i producenter der vældig gerne vil tale med os indtil de finder ud af at vi ikke mindst vil aftage 1.000 stk. af hvert item de sælger.
Er der nogen der har erfaringer, gode kontakter eller ligefrem leverandører de vil dele ud af vil jeg være evigt taknemmelig. Gode råd modtages også med kyshånd
Jeg har lidt på QXL auktion og får ca. 15,000 stk. hårpynt med mere om et par måneder, du kan se lidt af mine vare her. http://auktioner.qxl.dk/blueshop
Hvis I stadig er på jagt, så kan jeg hjælpe med håndlavede afrikanske smykker. Der er ingen minimumsordrestr. på smykkerne, dog tager jeg kun ordrer på minimum 15 smykker samlet.
Jeg kan sende dig materiale, hvis du er interesseret?