Jeg har valgt at sælge siden Realitynu.dk. Alt indhold, banner logo og artikler medfølger ved køb af siden. Derudover er der en Facebook side, der medfølger ligeledes ved køb af siden. Jeg sælger siden pga. tidsmangel og er åben overfor alle tilbud, da jeg synes det vil være syndt den bare skulle gå til spilde. Derfor håber jeg at finde en "Amino" derude, der kunne føre siden videre. Jeg ser et stort potentiale i siden, da reality i dag fylder mere og mere og du kan næsten ikke undgå, at se reality tv i dag. Der er rig mulighed for at skrive 1-3 indlæg hver eneste dag, da der hele tiden sker noget i reality verdenen. Derfor er der ingen grund til at være nervøs for ikke at kunne finde indhold. Info: Realitynu.dk er en relativ ny side, men har her den sidste måned fået mere end 50 % flere besøgende. Der er blevet skrevet en del indlæg på siden, og da det skal omhandle reality tv, skulle det derfor som skrevet tidligere ikke være noget problem, at få skrevet endnu flere artikler. Siden er bygget simpelt op med et wordpress tema, som er let og elegant så læseren kan fokusere på sidens indhold. Der er lavet menuer til de forskellige reality programmer der kører på skærmen i skrivende stund over i højre sidebar. Aftale: Der er indgået en aftale med danmarks største reality portal lige pt. i Danmark, Realityportalen.dk. Den er lavet således, at køber kan bruge billeder, videoer og andet materiale fra Realityportalen.dk, i mod at de får et link tilbage til deres side, samt at der bliver skrevet hvilken fotograf eller kilde, der er brugt på et given billede/video. Med den aftale, er man sikker på der ikke opstår nogle problemer med for eks. TV3, Kanal5 osv. Pris: Jeg er åben overfor alle tilbud, men jeg vælger at lave en aktion, hvor vi starter på små 200 kr. Siden bliver solgt til højestbydende fredag d. 22 kl. 22:00 Send en PM her på Amino eller send mig en mail på Peter-Hauvre@hotmail.com, hvis du er interesseret eller vil se rapporter for google analytics, adsense eller lignende. |
Jeg byder 200.-