Mit dilemma er, at jeg "kun" har optjent til 2 års uddannelse betalt af forsvaret. Jeg tror ikke at min økonomi kan fungere på SU med kone, hus, bil og 2 børn. Derudover håbede jeg at min erhvervserfaring ville tælle for noget.
Åh for dælen, ja det kan jeg godt se.
I øvrigt er titlen efter hd 2.del ikke revisor(det er ikke en beskyttet titel), men 'bare' revisorassistent :)
Hvis du tager en HA med 2 års løn fra forsvaret og det sidste år med su, kan man jo sagtens supplere su'en med et studierelevant job, hvor du kan tjene op til 113.000kr årligt så vidt jeg er bekendt. Så begynder det at ligne 10.000 netto om måneden.
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Du skal være mere end ualmindelig motiveret for at komme ind ved de store revisionskontorer som revisor elev i den alder. Har kun set det ganske få gange og der var de omkring 26-27.
Beklager men det er sandheden.
Men du skal køre på du har været selvstændig og i militæret. Det vil til gengæld tælle godt :). Revisorer er vilde med folk som ikke bare læser sig til det og ofte den lidt mere formelle "tone"
Motivationen fejler i hvert fald intet. Jeg har prøvet lidt af hvert, og ved hvad jeg vil, og hvad jeg vil bruge det til. Desuden har jeg tilegnet mig mange personlige kompetencer igennem forsvaret. Målet nu, er så at matche faglige kompetencer til det.