Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunden købte ikke alligevel

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg vil lige være på en sikkrer side. Jeg fik en henvedelse af en kunde på facebook, Her er vores samtale.

Kunden: Bare lige et tip.. Når du sælger alle de produkter der, så husk at tage billede af stikket! Det vil gøre godt!:-)
Hvad er prisen for to h4?

Mig: 120 for de led jeg har;)

Kunden: 2 for 120?

Mig: Ja

Kunde: Okay, smid lige konto oplysninger så overføre jeg 120., så tá to med imorgen..?
Nårh ja... I har ferie.. Skriver imorgen i stedet

Mig: Det super du kan bare hoppe en tur forbi imorgen og hente dem:-D
Da jeg spurgte idag om hvornår han hentede varen, fik jeg svar at han ved at de er mega dårlig derfor vil han ikke købe dem aligvel.
Det kan jo ikke passe at jeg skal bruge flere timer på at sælge også lægger varen til side for ham også vil han ikke købe den aligvel. Nogen der kan hjælpe? 
Mvh , Jonas Samulionis
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad det ligge: Han er ikke interesseret i din vare alligevel, og du kan jo ikke tvinge ham til at købe din vare.

Find en anden og sælg dem til.

Kasper.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hjælpe med hvad ?

han har jo ikke hentet varen så du har ikke mistet andet end noget tid du har brugt, vil du have han skal betale for den tid eller ?

Det der oplever vi andre ofte, det kan man ikke gøre noget ved.

Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 15:37

Ja det ved jeg.. Jeg tænker bare mere på fremtid, hvad så hvis beløbet var 10tusind er så min tid spildt eller hvad?:)

Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 15:38

Man kan jo ikke bare sige jeg køber også ikke gør det. Dvs. jeg kunne jo have solgt varen til en anden. 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:42

Det syntes jeg man oplever tit.
Vi bruger også en del tid på tilbud, salg m.m.
Nogen gange med held og andre gange uden.

Det er en del af gamet. Men det kan betale sig på den lange bane.

Men hvorfor sælge noget kunden syntes er dårlig kvalitet og ligefrem skilte med det på Amino/Internettet?

Skulle jeg regne ud hvad vi brugte af tid på det over et år, ville jeg ikke sove godt om natten.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kommer snart...

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 15:49

Du skal bruge mængder af tid på at sælge, eller prøve på det i hvert fald.

Det sidste du skal gøre er, at sætte din tid op i forhold til det du sælger - for så bliver du slemt skuffet.

Måske et almindeligt løn-arbejde er mere i din retning?

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:53

Jonas Samulionis:

Da jeg spurgte idag om hvornår han hentede varen, fik jeg svar at han ved at de er mega dårlig derfor vil han ikke købe dem aligvel.
Det kan jo ikke passe at jeg skal bruge flere timer på at sælge også lægger varen til side for ham også vil han ikke købe den aligvel. Nogen der kan hjælpe? 
Mvh , Jonas Samulionis

Så hvis du gik ind i Elgiganten og brugte 30-45 min sammen med en sælger for, at finde lige det fjernsyn du gerne vil have og du siger at du gerne vil købe det, men du kan først hente det i morgen. Efterfølgende kommer du ikke, da du har fundet det billigere på nettet og sælgeren ringer til dig for, at høre om du stadig skal have det - det skal du ikke.. Skal denne sælger, så have betaling for den tid han har brugt på dig? NEJ!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:00
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Sæt prisen for kundehenvendelse til 200,- pr. henvendelse og 50,- kr. i min. for kundesalg, så er du ude over dit problem.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)