Jeg vil lige være på en sikkrer side. Jeg fik en henvedelse af en kunde på facebook, Her er vores samtale.
Kunden: Bare lige et tip.. Når du sælger alle de produkter der, så husk at tage billede af stikket! Det vil gøre godt!:-)
Hvad er prisen for to h4?
Mig: 120 for de led jeg har;)
Kunden: 2 for 120?
Mig: Ja
Kunde: Okay, smid lige konto oplysninger så overføre jeg 120., så tá to med imorgen..?
Nårh ja... I har ferie.. Skriver imorgen i stedet
Mig: Det super du kan bare hoppe en tur forbi imorgen og hente dem:-D
Da jeg spurgte idag om hvornår han hentede varen, fik jeg svar at han ved at de er mega dårlig derfor vil han ikke købe dem aligvel.
Det kan jo ikke passe at jeg skal bruge flere timer på at sælge også lægger varen til side for ham også vil han ikke købe den aligvel. Nogen der kan hjælpe?
Da jeg spurgte idag om hvornår han hentede varen, fik jeg svar at han ved at de er mega dårlig derfor vil han ikke købe dem aligvel.
Det kan jo ikke passe at jeg skal bruge flere timer på at sælge også lægger varen til side for ham også vil han ikke købe den aligvel. Nogen der kan hjælpe?
Mvh , Jonas Samulionis
Så hvis du gik ind i Elgiganten og brugte 30-45 min sammen med en sælger for, at finde lige det fjernsyn du gerne vil have og du siger at du gerne vil købe det, men du kan først hente det i morgen. Efterfølgende kommer du ikke, da du har fundet det billigere på nettet og sælgeren ringer til dig for, at høre om du stadig skal have det - det skal du ikke.. Skal denne sælger, så have betaling for den tid han har brugt på dig? NEJ!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.